Archief - Apple Iphone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fromalk

Legacy Member
Hallo allemaal,

bij deze bied ik aan;
3* apple Iphone

deze kunnen eventueel unlocked worden.

Meeneemprijs 500€

deze prijs is een stuk hoger als de iphones in de inkoopactie omdat;
deze zijn niet door mezelf geimporteerd, ik ga ook geen nieuwe exeplaren importeren omdat er veel kans is dat nieuwe orders geleverd worden met de nieuwe firmware die nog niet te downgraden of te hacken is wanneer die standaard geleverd wordt door apple.

Het unlocken kan gebeuren door;
u een handleiding mee te geven hoe u dit gratis kan doen
ik unlock hem voor u, incl in de prijs

alle biedingen zijn excl eventuele verzendkosten
ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt.
Deze worden ook te koop aangeboden in vriendenkring etc, als daar iemand 500€ geeft is hij verkocht.

Indien de interesse hoog is en er meer als 5 stuks verkocht worden kan ik de prijs nog tot op 485 krijgen.

Indien u nog vragen heeft bij deze korte beschrijving kan u me via pm contacteren

fromalk

Legacy Member
Ja,

de mijne is activated working 100% :D

alle inkoopactie exemplaren zijn wel al verkocht, zal hem u morgen laten zien

ctgilles

Legacy Member
fromalk zei:
Ja,

de mijne is activated working 100% :D

alle inkoopactie exemplaren zijn wel al verkocht, zal hem u morgen laten zien
Beestige foon hè :) Enkel rot dat hij geen SIM contacten aanvaard. Maar met een PC is dat binnen de 5 minuten opgelost ;)
Is uwe SSH enabled? Ik heb enkel nog maar guides voor Mac gezien :(

Voor de twijfelaars: 2.1.1 is niet nodig (imo) en een rehack fw zal wel binnen de week uitkomen ;)

fromalk

Legacy Member
abnormaal vette foon,


eerste gsm die eindelijk aan mn behoeftes voldoet. Ben alleen nog aan het kijken voor een voordelige GPRS oplossing. Ehm die sim contacten is inderdaad verelend. Maar al mn contacten staan ook in mn mac adress boek dus was snel gesynct ;)

verder heb ik ssh nog steeds openstaan, moet eens zien voor het paswoord te veranderen

MVG

kibo

Legacy Member
Anwoord op report :

In België is er geen echte regel die het unlocken van GSM's verbiedt of toelaat. Het wordt echter wel gedoogd wegens de wet op koppelverkoop: in België (als een van de weinige EU landen) is het verkopen van gelockte hardware zoals GSM's immers verboden (koppelverkoop), en dus wordt het unlocken van dergelijke zaken gedoogd.

mvg,

Anjooh

Legacy Member
Ook sterke interesse.
Kan jij dan kijken voor het totaalpakket (NL taal, unlocken enz..)

Grtz

fromalk

Legacy Member
taalpakket heb ik zelf nog niet gedaan maar het zou niet moeilijk zijn, k zal het even bekijken voor je :)

Anjooh

Legacy Member
Wat zou het kosten om die bij op te sturen? (kom je soms naar Gent?)
En wanneer zou je die klaar hebben? (unlocken + taalpakket)

grtz

ctgilles

Legacy Member
Anjooh zei:
Wat zou het kosten om die bij op te sturen? (kom je soms naar Gent?)
En wanneer zou je die klaar hebben? (unlocken + taalpakket)

grtz

Kilopost Nat is 4,30€. Unlocken duurt misschien een uurtje afhankelijk van welke tools (iBrickr, PACAY, AnySIM is de snelste manier imo)

Sorry voor de OT (again) maar is dat taalpakket ook met een AZERTY? Misschien dan toch maar eens overwegen.

Anjooh

Legacy Member
Ik wacht in ieder geval af op het antwoord qua taalpakket (en azerty) en ik koop dan zeker ene.
Maar eventuele interesse in alle 3 (voor 2 vrienden).
Laat je mij snel iets weten?

grtz

ctgilles

Legacy Member
Kleine tip voor tekomstige kopers en/of gebruikers:
EDGE settings afzetten via DeEDGE.app of een foute apn ingeven! Dat spul gaat echt om de 5 botten op EDGE/GPRS :sop:

fromalk

Legacy Member
k heb nog geen taalpakket info gekregen.

Momenteel heb ik een gesprek met iemand die 5 stuks wil kopen, k kan na die 3 ook nog aan meer komen maar er worden er 5 aan de kant gehouden voor me. 3 gaan via hier, 2 zijn al voor vrienden. Nu k wil wel sowieso zeker zijn dat ze allemaal verkocht zijn vooraleer ik ze ga halen (het is nl 400km enkele reis). Verzenden in be zal 5-6 € zijn.

Voorkeur gaat uit naar gewoon standaard iphones. Wat je er mee doet unlocken of niet is je eigen keuze. Er is meer als genoeg info beschikbaar over het hoe en wat.

Anjooh, k wil hem gerst voor je unlocken, hem tot gent brengen zie k niet zitten. Hou er wel rekening bij dat unlocken op eigen risico is, niet dat het bij mijn weten ooit is misgegaan.

Compleet unlocken en instellen / laden iphones neemt toch al snel een 24uur in beslag (metname het laden) K laad ze nl eerst 100% voor he unlocken.

wolfen

Legacy Member
staan die gsm's dan zo duur ? of kan je er zo veel voor krijgen mits ze hier niet verkrijgbaar zijn in belgië..

ik vraag dit alleen maar.. mits ik er kan aan geraken via iemand uit de us voor maar liefst 291€..

Mvg

ctgilles

Legacy Member
wolfen zei:
staan die gsm's dan zo duur ? of kan je er zo veel voor krijgen mits ze hier niet verkrijgbaar zijn in belgië..

ik vraag dit alleen maar.. mits ik er kan aan geraken via iemand uit de us voor maar liefst 291€..

Mvg
Een 8GB kost nu 399$ of 280€ (was pas nog 499$), 20€ verzending en 30% invoerrechten (wij zijn brave en legale burgers die alles netjes aangeven) geeft mij 400€ als absolute minimumprijs.
Reken daarbij dat Average Joe op eBay of een andere verkoopssite ook weer winst wil maken... Dan kom ik rond de 500€ uit.

Ik zie ze zelfs overal eerder voor 600-650€ de deur uitgaan. Dat noemen ze economie, vraag en aanbod ;)

wolfen

Legacy Member
ik bedoel het zeker niet slecht :) hellemaal niet.. ,

zeker toch voor de mense dat zo een gsm wille .. moete ze er wat voor over hebben..

PiXeL

Legacy Member
Je kan hem ook zelf importeren en de reis naar US betalen, importkosten, de iPhone zelf en dergelijke als je denkt dat het goedkoper is. :p

fromalk

Legacy Member
even voor de duidelijkheid;

ik maak 5€ winst per iphone daar ik ze koop voor 495€. Als je dan rekent dat ik 800km doe voor e te halen en terug, is 5€ niet veel gevraagd.

De iphone zelf kost idd 280€, nu als ik hem laat overbrengen uit de usa ben k al 35€ service fee kwijt aan het bedrijf dat ze me opstuurt, 55€ voor de verzending (worden enkel stuk per stuk verzonden), (20€ dan wacht je al snel een klein maand op je toestel) en vervolgens nog de btw 21% en 3% invoerrechten dan ga je er maar moeilijk geraken.

Je moet daarbij ook nog eens 5% currency fees etc tellen en dan geraak je er dadelijk nog maar moeilijk voor 500€ :p

voor dit soort sm moet je wat over hebben, zoals jij zegt idd. En de enige reden dat ik hem hier te koop aanbied is zodat ik zo hoop meer mensen met die prachtige toestel in aanraking zullen komen.

Overigens wwordt de prijs in de eu hoog gehouden omdat mn schrik heeft dat de nieuwe iphones van uit de fabriek zullen komen met firmware 1,1,1 die nog niet te kraken is.

MVG
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan