Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

fromalk zei:Overigens wwordt de prijs in de eu hoog gehouden omdat mn schrik heeft dat de nieuwe iphones van uit de fabriek zullen komen met firmware 1,1,1 die nog niet te kraken is.
MVG

Als ik uw berekening volg kom je op een 450 € per iPhone als alle kosten echt apart per iPhone aangerekend worden. Dus ipv 5 € gaan we dan naar 50 € winst per stuk wat mij wel de moeite lijkt om je er voor in te zetten tov die miezerige 5 €.fromalk zei:De kopers die hem komen halen/waar ik lever mogen gerust mijn totaal 'factuur' bekijken en uitrekenen en zullen zien dat het 495€ / phone is.
Zoals ik eerder al zij maakt het mij niet uit om er winst op te maken en is het louter als doorverkoop bedoelt. Dat anderen die moeite niet zouden don zegt meer over hen als over mij. Overigens is het verboden om hier te verkopen met winst
MVG


acquisitor zei:never mind dan koop ik hem nu van ebay thanks anyway.
die kost 550 USD met DHL verzending op eBay das 390 euro. BTW betaal je niet altijd aan de grens, de kans dat zo een klein pakket erdoor geraakt zonder gecotroleerd te worden is relatief groot
btw mensen: de verkoper is imho licthjes oneerlijk bezig.. iPhone kost 399 USD, zeer snelle Fedex/DHl/UPS levering kost nog eens 50 USD. = 450 USD of 320 euro, met eventuele BTW en invoerrechten kost het dan 380 euro maar geen 500