Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

distinct

Legacy Member
Deniske zei:
Beste L vind ik mijn vriendin atm.

BMW 535i en zelfs daar valt ze mee stil ....

:help: toch handig hé, hele namiddag thuisblijven om wat draadjes uit uwe voet te laten halen :p

Mazoutjen

Legacy Member
Met mijne Saxo VTS 1.4 (eerste auto): 177 km/h
Met mijne C2 VTR 1.4 (tweede auto): 179 km/h
Met mijne C4 VTR 1.6HDI (huidige auto): 181 km/h

Allen gemeten met GPS.

Met mijnen oldtimer (Ford Escort MKII, 1100cc): 136 km/h
Gemeten met Terratrip Tripmaster (=soort rallycomputer)

Greetzzz

sink

Legacy Member
~195km/h met m'n 1.4 naft, 103pk
al 198-199 uitgehaald maar dat was eenmalig.. sindsdien niet meer geprobeerd, hij trekt makkelijk tot 180km/h, daarna is het ff duwen om tot 195 te raken :p

Soundstorm

Legacy Member
Bij deze is de theoretische topsnelheid (dus gelimiteerd door versnellingsbak en toerentalbegrenzer) van de Astra ook bepaald.
218kmh op de GPS, mss zou hij nog tot 220 gegaan zijn want hij had nog een 50tal rpm over vooraleer de begrenzer er ging invliegen.

IMG_0361.jpg

(Op GPS wou hij nie snel genoeg scherpstellen, kleine tellerafwijking blijkbaar)

serial

Legacy Member
Heb paar dagen geleden wa zitten cruisen op de autobahn snachts.
Was met cruise control nog wa gas aant bijgeven maar er was een auto in de verte dus heb ik maar foto kunnen nemen aan iets lager dan topsnelheid:

spa0161jx7.jpg


Zit net niet aan 240 op teller (238 op teller, 233 op gps)

pr0ph3t

Legacy Member
173 met de corsa tot nu toe, had nog over maar zag nen auto aan de kant staan leek mij te verdacht

ComputerVISTA

Legacy Member
Soundstorm zei:
Bij deze is de theoretische topsnelheid (dus gelimiteerd door versnellingsbak en toerentalbegrenzer) van de Astra ook bepaald.
218kmh op de GPS, mss zou hij nog tot 220 gegaan zijn want hij had nog een 50tal rpm over vooraleer de begrenzer er ging invliegen.

IMG_0361.jpg

(Op GPS wou hij nie snel genoeg scherpstellen, kleine tellerafwijking blijkbaar)

Kan da precies nogal moeilijk geloven :p

Photoshop of op een testbank zonder kracht op?

edit: aan uwe wijzer te zien dus photoshop :p

Soundstorm

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Kan da precies nogal moeilijk geloven :p

Photoshop of op een testbank zonder kracht op?

edit: aan uwe wijzer te zien dus photoshop :p
Enigste photoshop is het kleiner maken en de tekst (die ge op deze foto nie goe ziet) er op zetten.
Er bestaan beter plaatsen dan Wallonië om topsnelheden te testen hoor :p Deze keer was het zelfs nog legaal.

En wa bedoelt ge met die wijzer? Dat die van de snelheid wat roder is? Zal door de flits zijn.

BadCompany

Legacy Member
Is dat eigenlijk niet slecht voor je motor, zo lang zo hoge toeren draaien?
Zoals bij serial, die toerenteller staat toch in het rood?

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Soundstorm, is da een 1.6i 100pk van u ?

En hierboven : das idd nie erg goed om zo lang in hoge toeren te draaien, maar wie zegt da ze constant op zo'n toeren zitten ? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan