Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat de regendruppels dan sneller opdrogen??Coolguy zei:Spiegelverwarming is ook extreem handig als het pijpenstelen regent.
CAS zei:Das omda ge maar met ne 311 rijd! De 316's of de nieuwe sprinters doen wel een pakje meer dan dat. Bij Brabus kan je de nieuwe sprinter krijgen met een 310pk sterke benzine motorNu de patron nog overtuigen... Hoewel, ik word betaald per uur...

Asserti zei:Ford transhit
spel doet nog geen 120. 117 @ 3400rpm in 5e ja.
hf volgende maand!
Asserti zei:Ford transhit
spel doet nog geen 120. 117 @ 3400rpm in 5e ja.
) en die loopt heet bij 130! Ook de typische franse snelheidsmeter zit er op, zo ééntje met de ziekte van Parkinson...CAS zei:Mijne haalt maar 152, en dan moete ze al serieus verplichten... Maar meestal rij ik toch 110, dan is het windgeluid een pak minder. Verbruik ligt ongeveer een 5l gemiddeld lager ook danWindvanger zou wonderen doen!
Nu, het zal niet lang meer duren of er komt ook een nieuwe, ben ni zo veeleisend, wil gewoon een automaat (toch logisch?), verwarmde buitenspiegels en eventueel airco. Die dat het moet financieren kwam zelf al af dat 160pk zeker nodig is, dus daar kom ik al mee overeenAutomaat word het dan zowiezo, dus dan is het juist nog de spiegels. Vind da toch raar dat da ni standaard zit op een camionet, bij vrachtwagens doen ze da toch al zo goed als standaard...
Mee zei:Ik heb mij altijd al afgevraagd waarom ge verwarmbare buitenspiegels nodig hebt?
Tis nu nie dat het hier de helft van het jaar -20° vriest, of ben ik verkeerd?![]()

Soundstorm zei:hf volgende maand!
Welke versie is da jong? Die waar ik mee gereden heb was nen T280 (of T260) dacht ik en die kon toch 140 op vlakke baan. 150 als het bergaf ging.
Toeren heb ik geen idee van, maar zal ook wel in de richting van 3700 geweest zijn![]()
ik zal morgen es zien welk type het is.

klopt dus redelijk goed*Mercenary* zei:Vannacht op de autostrade eens alles uit mijn Ibiza '06 (1.9 TDI - 130 pk) gehaald en teller gaf 220 km/u aan
Volgens fabrikant: 208 km/u top.



sink zei:klopt dus redelijk goed
bij mij net geen 200 op de teller, maar da's na 5 min de pedaal vloeren en met geluk wat meewind
0-100 is wel redelijk indrukwekkend, met een leeggewicht van 960kg laat ik er heel veel achter mij aan de lichten..![]()
