Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dacuba zei:Laten ze u testritten maken als ge uw voorlopig rijbewijs hebt? Ik gok van nie..![]()


dacuba zei:Laten ze u testritten maken als ge uw voorlopig rijbewijs hebt? Ik gok van nie..![]()
) nuja tis toch geen weer om echt te rijden atm...dacuba zei:Ben bij Felix&Jos geweest vandaag: géén 25kW. Nemen ze gewoon niet aan en is dus hopeloos. Ben ook efkes bij Motorpaleis GSM langsgeweest maar dat was ook gene vette. Ze hebben wel mn GSM nummer en wensen opgeschreven, dus als ze toevallig iets tegenkomen hoor ik het wel.
Achja, nu het even laten rusten (behalve dieje hornet van capelle, daar ben ik nog niet uit), dan 't autosalon, dan ergens 6 uurkes doen en dan zien we wel. Laten ze u testritten maken als ge uw voorlopig rijbewijs hebt? Ik gok van nie..![]()

dacuba zei:En dit is zó oneerlijk he. Bekijk deze advertentie nu eens: Honda cb 600 hornet bj 2008 nieuwstaat + opties - Te koop | 2dehands.be
En vergelijk da met die andere die ik hier geplaatst heb. 25kW wordt écht wel duurder aangeboden in vergelijking met dezelfde motors, maar dan niet 25kW.
Maar als een voorlopig rijbewijs in het oude systeem gewoon geldig blijft tot het verlopen is, kan je even goed na je 21e verjaardag je rijlessen doen (of een nieuw fullpower voorlopig rijbewijs aanvragen, ik dacht dat dat ging maar niet helemaal zeker), een full power motor kopen en ergens in de zomer je rijbewijs doen. Dan vermijdt je heel de 25kw zever en de extra kosten.dacuba zei:Hm cava. Heb efkes gemaild als 'm wel ABS heeft. Zoniet van die kawa af.![]()