Soundstorm
Legacy Member
Tis de mijne niet héBlue-Bora zei:U autoke gaat niet lang leven
Maar ieder zijn ding he
Dit zal je mij NOOIT zien doen met mijn auto.
Maar gij gaat da ooit ook wel doen. Niet zo lang wss, maar gewoon om eens te zien wat dat geeft. Ge hebt het al op sneeuw gedaan, volgende stap is regen, en dan op den droge.Daar hebt ge een goed punt! En zolang ge op de temperatuur let is het enige dat kapot gaan het diff (en de banden natuurlijk). Versnellingsbak blijft bijna constant gekoppelt en in dezelfde versnelling, dus het enige dat afziet is het diff dat heel de tijd koppel van de ene kant naar de andere smijt.Asserti zei:Waarom zou je het niet doen? Omdat het teveel geld kost als er iets kapot gaat?
Wel, dat voordeel hebben E30 rijders...![]()
En een diff is nog rap vervangen



