Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soundstorm

Legacy Member
Blue-Bora zei:
U autoke gaat niet lang leven ;)
Maar ieder zijn ding he ;)

Dit zal je mij NOOIT zien doen met mijn auto.
Tis de mijne niet hé ;) Maar gij gaat da ooit ook wel doen. Niet zo lang wss, maar gewoon om eens te zien wat dat geeft. Ge hebt het al op sneeuw gedaan, volgende stap is regen, en dan op den droge.
Asserti zei:
Waarom zou je het niet doen? Omdat het teveel geld kost als er iets kapot gaat?

Wel, dat voordeel hebben E30 rijders... :)
Daar hebt ge een goed punt! En zolang ge op de temperatuur let is het enige dat kapot gaan het diff (en de banden natuurlijk). Versnellingsbak blijft bijna constant gekoppelt en in dezelfde versnelling, dus het enige dat afziet is het diff dat heel de tijd koppel van de ene kant naar de andere smijt.
En een diff is nog rap vervangen ;)

Blue-Bora

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Mja N/O maar gij reed er wel mee door zout water, zal ook nie bijster gezond geweest zijn :/

Dat was Scheldewater ;) Officieel is dat zout water, maar het is al meer "brak" water. Dit wil zeggen een mengeling tussen zoet en zout water.
En als je in de winter op de wegen rijd als er gestrooit is dan is de concentratie zout 50x hoger dan er in dat water zit hoor ;)
Ook heb ik de auto vlak erna helemaal afgespoeld met proper water. Kben daar 4u mee bezig geweest om in elk hoekje te komen ;)

Soundstorm zei:
Tis de mijne niet hé ;) Maar gij gaat da ooit ook wel doen. Niet zo lang wss, maar gewoon om eens te zien wat dat geeft. Ge hebt het al op sneeuw gedaan, volgende stap is regen, en dan op den droge.

Daar hebt ge een goed punt! En zolang ge op de temperatuur let is het enige dat kapot gaan het diff (en de banden natuurlijk). Versnellingsbak blijft bijna constant gekoppelt en in dezelfde versnelling, dus het enige dat afziet is het diff dat heel de tijd koppel van de ene kant naar de andere smijt.
En een diff is nog rap vervangen ;)

Op een kletsnatte weg zou ik misschien nog wel doen, maar zo op het droge NEVER ;)

Brolpaq

Legacy Member
En dat filmpke mag hier dan weer wel staan? Die van die kerel me zenne type-r da ffkes 190 ree werd gewist zenne. ;) Trouwens welke bmw is da? 318d gok ik. Of je bmw 525td?

jean_005

Legacy Member
Zie da de politie da ma ni in hande krijgt, op het einde van het filmpke kunt ge soundstorm duidelijk zien :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Moede daarvoor nen hogen diplom hebben? :love:

geweldige muziek lol, ge ziet dat Duitsers zijn ze :p

BMW lover

Legacy Member
128MB zei:
Iemand filmke van TopGear waar ze al die Koreaanse auto's vergelijken?

ik heb da wel maar mijn moeder is aan het wachten om te vertrekken
zal zien of ik het vanavond kan posten.

BMW lover

Legacy Member
128MB zei:

terug zal eens zien welke aflevering dat juist is en als ik moviemaker nog ergens vind:p

edit: krijg fout van movie maker dat hij een of meer bron bestanden niet meer vind???

:help:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan