Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Logos zei:lol, das hier in massemen, ni ver van mijn deur
vreemd datk CAs zo weinig zie rijden eigenlijk, wel mooi filmpje
Massemen passeer ik wel nog veel.Logos zei:heb u gister ng zien passere, oordegemsesteenweg, leek toch verdacht veel op ne e30^^
voor de liefhebbers:
http://videos.streetfire.net/video/429DF95A-4AB2-485E-8776-5A0C379147E0.htm

Logos zei:heb u gister ng zien passere, oordegemsesteenweg, leek toch verdacht veel op ne e30^^
voor de liefhebbers:
http://videos.streetfire.net/video/429DF95A-4AB2-485E-8776-5A0C379147E0.htm
Was wel al laat dan.BMW lover zei:

tgoh, kwenie just, tbegon wel al te schemeren denkek dus al na 6u denkekCAS zei:Hmm, welk stuk?
Heb gisteren de oordegemsesteenweg nog afgedaan met witte E30 ook, dus witte E30 en mijne er direct achterWas wel al laat dan.
ComputerVISTA zei:Die ene vent: Ajajajajajajajajajaj ^^


ComputerVISTA zei:Die ene vent: Ajajajajajajajajajaj ^^

Logos zei:tgoh, kwenie just, tbegon wel al te schemeren denkek dus al na 6u denkek
vanaf oordegem,komende in massemen (via oordegemsestwg) waar op 't einde dieje 90° boch na rechts is (links boerderij)
(van wetteren gezien op 5 huizen van oordegem^^)

Turfie zei:Euh in da filmpje met die drag bmw is da wegdek nie nat?? is da nie ongelooflijk gevaarlijk?![]()