ComputerVISTA
Legacy Member
Soundstorm zei:naam/prestige/etc,
Ik denk vooral als investering. En dan moet zo een ding in perfecte staat blijven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soundstorm zei:naam/prestige/etc,
Soundstorm zei:Vergeet ook niet dat de (gemiddelde) koper van een CGT veel meer durf heeft om door de bochtjes te knallen. De (gemiddelde) koper van een Veyron koopt die auto voor de naam/prestige/etc, en het enige dat die durft is vloeren op een rechts stuk. Da ziet ge ook op het einde, zo traag dat die door die bocht gaat, zelf ik zou er rapper doorgaan.
Burny zei:Geen filmke, maar wel foto's, en aangezien er geen fototopic is (toch niet voor random cars).
Warning:
Hoog kwijl gehalte!
Linkie.
Met dank aan mijn neefje wederom.
brainwashed zei:daar zitte gvd schoon bakke bij
persoonlijk vind ik van die oude bakke het schoonst
die hebben altijd iets meer looks dan de nieuwe auo's

brainwashed zei:daar zitte gvd schoon bakke bij
persoonlijk vind ik van die oude bakke het schoonst
die hebben altijd iets meer looks dan de nieuwe auo's
BMW lover zei:100% mee eens
die bergrenners![]()
)
ad:

Brolpaq zei:Geen kat die dat gaat controleren... Uiteraard ben je in het slechtste geval bij een ongeval gescheten... Maarja zo moet ge voor alles oppassen tegenwoordig.
Momenteel bekijken: 5 (4 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
Brolpaq*, Lemme, BMW lover, Blue-Bora
U naam was toch veranderd blue bora naar Belgianevo?
grtz
ad: 
ComputerVISTA zei:Wow, heeft die soms 10 luchtfilters in serie?![]()

ComputerVISTA zei:Wow, heeft die soms 10 luchtfilters in serie?![]()

Blue-Bora zei:Wel grappig dat handje op 12u.......lekker johhny-achtig
Soms betrap ik mezelf daar ook op, maar dan neem ik men stuur meteen anders vast. Kvind da enorm voos om zo in u auto te zitten.
En dan hebt ge er nog die er schuin gaan bij zitten zodat hun hoofd boven de passagierstoel komt te hangen......:doh: