Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Burny

Legacy Member
Geen filmke, maar wel foto's, en aangezien er geen fototopic is (toch niet voor random cars).

Warning:
Hoog kwijl gehalte!

Linkie.

Met dank aan mijn neefje wederom.

Preske

Legacy Member
Soundstorm zei:
Vergeet ook niet dat de (gemiddelde) koper van een CGT veel meer durf heeft om door de bochtjes te knallen. De (gemiddelde) koper van een Veyron koopt die auto voor de naam/prestige/etc, en het enige dat die durft is vloeren op een rechts stuk. Da ziet ge ook op het einde, zo traag dat die door die bocht gaat, zelf ik zou er rapper doorgaan.

de cht kopers doen het ook voor de naam en prestige zu.

brainwashed

Legacy Member
Burny zei:
Geen filmke, maar wel foto's, en aangezien er geen fototopic is (toch niet voor random cars).

Warning:
Hoog kwijl gehalte!

Linkie.

Met dank aan mijn neefje wederom.



daar zitte gvd schoon bakke bij
persoonlijk vind ik van die oude bakke het schoonst
die hebben altijd iets meer looks dan de nieuwe auo's

BMW lover

Legacy Member
brainwashed zei:
daar zitte gvd schoon bakke bij
persoonlijk vind ik van die oude bakke het schoonst
die hebben altijd iets meer looks dan de nieuwe auo's

100% mee eens

die bergrenners:love:

$T@CkDuMP

Legacy Member
brainwashed zei:
daar zitte gvd schoon bakke bij
persoonlijk vind ik van die oude bakke het schoonst
die hebben altijd iets meer looks dan de nieuwe auo's

BMW lover zei:
100% mee eens

die bergrenners:love:

soms wel soms niet

bij de VW Polo vin ik het ook zo dat de nieuwe er mottig (te koreaans) uitziet
de mijne is de facelift van de Polo 6N die tot 98 gebouwd werd (zie je overal rijden)
omdat de facelift maar tussen 99 en 01 gebouwd is zie je er van mijn typ niet zoveel rijden, maar ik vind ze de mooiste Polo tot vandaag de dag gebouwd (zeker int zwart met open air :love: )
moest het mogelijk zijn (legaal) zou ik de motor vinniger maken zodat ik er een paar jaartjes langer mee zou willen rijden, maarja...België...:sad:

Brolpaq

Legacy Member
Geen kat die dat gaat controleren... Uiteraard ben je in het slechtste geval bij een ongeval gescheten... Maarja zo moet ge voor alles oppassen tegenwoordig.

:offtopic:

Momenteel bekijken: 5 (4 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
Brolpaq*, Lemme, BMW lover, Blue-Bora

U naam was toch veranderd blue bora naar Belgianevo? :s

grtz

$T@CkDuMP

Legacy Member
@ Brolpaq : de keuring zou het wel zien denk ik moest er een andere manifold etc opzitten...:sop:

Blue-Bora

Legacy Member
Brolpaq zei:
Geen kat die dat gaat controleren... Uiteraard ben je in het slechtste geval bij een ongeval gescheten... Maarja zo moet ge voor alles oppassen tegenwoordig.

:offtopic:

Momenteel bekijken: 5 (4 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp
Brolpaq*, Lemme, BMW lover, Blue-Bora

U naam was toch veranderd blue bora naar Belgianevo? :s

grtz

Mja, nickchanges mochten blijkbaar niet meer...... en de supervisor die dat had gedaan was daar blijkbaar niet van op de hoogte....:ironic:

Dusja....... :sad:


:D

ComputerVISTA

Legacy Member
Achja, kan geen kwaad, je hebt je sig nog waar je u vwatuur kan adverteren :p

Blue-Bora

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Wow, heeft die soms 10 luchtfilters in serie? :unsure:

Wel grappig dat handje op 12u.......lekker johhny-achtig :)

Soms betrap ik mezelf daar ook op, maar dan neem ik men stuur meteen anders vast. Kvind da enorm voos om zo in u auto te zitten.

En dan hebt ge er nog die er schuin gaan bij zitten zodat hun hoofd boven de passagierstoel komt te hangen......:doh:

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik heb een slechte gewente met als ik een scherpe bocht moet nemen ik het stuur aan de binnenkant vanboven vast pak om dan in 1 beweging te draaien ipv dat schuifmaneuver dat ze me ooit aangeleerd hebben op de rijschool :p

Mr. SLASH

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Wel grappig dat handje op 12u.......lekker johhny-achtig :)

Soms betrap ik mezelf daar ook op, maar dan neem ik men stuur meteen anders vast. Kvind da enorm voos om zo in u auto te zitten.

En dan hebt ge er nog die er schuin gaan bij zitten zodat hun hoofd boven de passagierstoel komt te hangen......:doh:

tis vooral da laatste da johny is :)

ik leg mijn hand dikwijls vanboven op stuur , vooral als et vrij bochtig is of veel moet afslaan , eens et lange baan ist gewoon zijkant dat mijne arm kan steunen op de deur
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan