Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ComputerVISTA zei:Filmke heeft hier zeker al 5 keer gestaan en telkens maakt iedereen zich druk over de passagier en zijn irri comments ^^
Volgende week zondag terug F1!:applause:Stancke zei:Nice, iemand die weet ter gelegenheid voor wat?
EDIT:
A Medical Car and a Safety car, both AMG Mercedes, testing at Indianapolis Motor Speedway, in prevision of the US Grand Prix next Sunday.
EDIT2:
Ik dacht dat die alleen uitkwamen tijdens F1, niet dus, die rijden dus ook op het circuit om het parkour te verkennen![]()
Burny zei:Ne gewone CRX met ne bekwame bestuurder (niet ik dus). Ik vond het leuk filmpje dus post ik em ff:
Dash view

En dat voor een paar duizend eurie?Burny zei:Ne gewone CRX met ne bekwame bestuurder (niet ik dus). Ik vond het leuk filmpje dus post ik em ff:
Dash view
Credits voor mijn neefje voor het vinden.

Stelt niet zo veel voor, maar kvind dat die toch nog zalig klinkt. Alle onderdelen zijn origineel BMW trouwens 
Ik had trouwens maar door dat de gsm nog op macromodus stond ipv nachtmodus, zoals ik in het mooi AN uitleg. 
Ah, gij waart iets aan het zeggen ofwa??CAS zei:zoals ik in het mooi AN uitleg.


Brolpaq zei: