Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gamer1

Legacy Member
Heb hier ne site waar filmpje automatisch begint af te spele. Als da filmke gedaan is wordt er automatisch een ander/volgend getoond.
Is er een mogelijkheid om deze filmkes op te slaan?

Site:
http://link.brightcove.com/services/link/bcpid155905698/bclid155920308/bctid261046234?action=html

As m t zo nie doet:
http://www.google.be/search?hl=nl&q=sosnova&btnG=Google+zoeken&meta=
(3e google hit neme (VIDEO: ERC 2006: Sosnova: RALLYCROSS: Pitstop.TV))

Zou deze filmkes echt graag hebbe, vermits ge al nie veel van rallycross vindt online.

Thx in advance!

ComputerVISTA

Legacy Member
BMW lover zei:
voor de mensen die denken dat de veyron het snelste is op circuit
http://www.supercars.net/nurburgring.html

hier toont dit zwart op wit dat de carrera GT sneller is op circuit

Op dat circuit is dan ook zo goed als geen plaats om die immense power ergens neer te zetten, hij is nog nie goe vertrokken of moet al remmen voor nen bocht :p We hadden het trouwens over het TopGear pleintje waar ik m'n geld op geen een van de 2 zou willen zetten (allez 't is te zien hoeveel geld :unsure:)

Is da btw door dezelfde chauffeur gedaan? Zoniet bewijst dat niks.

Niet dak zeg dat hij rapper zou zijn hoor, daarvoor weet ik er te weinig van :) Is maar een meningsken.

BMW lover

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Op dat circuit is dan ook zo goed als geen plaats om die immense power ergens neer te zetten, hij is nog nie goe vertrokken of moet al remmen voor nen bocht :p We hadden het trouwens over het TopGear pleintje waar ik m'n geld op geen een van de 2 zou willen zetten (allez 't is te zien hoeveel geld :unsure:)

Is da btw door dezelfde chauffeur gedaan? Zoniet bewijst dat niks.

Niet dak zeg dat hij rapper zou zijn hoor, daarvoor weet ik er te weinig van :) Is maar een meningsken.

geen idee of het van de zelfde bestuurder is
trouwens van de veyron als ge kunt stoppen van 400 naar 0 in 11 seconden kan die toch een pak later in de remmen dan die GT he
denk dat het veruit hetzelfde zal zijn

ComputerVISTA

Legacy Member
BMW lover zei:
geen idee of het van de zelfde bestuurder is
trouwens van de veyron als ge kunt stoppen van 400 naar 0 in 11 seconden kan die toch een pak later in de remmen dan die GT he
denk dat het veruit hetzelfde zal zijn

Achja speculeren speculeren... we zullen moeten wachten tot ze er eentje hebben :p

Pas op, ben totaal geen aanhanger van dat ding hoor, geef mij maar de koenigsegg, veeeeel mooier :p

Bosvos

Legacy Member
ff als reactie op de filmkes van het geluid van de mini en hayabusa (een hoop pagina's terug)

Aprilia SVX450 met GPR uitlaatje op

en geniet er maar van:angry: ik heb er letterlijk een halfuur achter gezocht, en 't blijkbaar nog ne post van de skully op een ander forum:D

Catscratch

Legacy Member
BMW lover zei:
voor de mensen die denken dat de veyron het snelste is op circuit
http://www.supercars.net/nurburgring.html

hier toont dit zwart op wit dat de carrera GT sneller is op circuit

Ik sprak gisteren nog met ne fotograaf waar 'k nu samen mee fotografeer op de nurburgring en ik vroeg em ... wa denkte voor de snelste lap? ne carrera gt of ne veyron?

En em schoot in de lach :D
De veyron is gewoon een supercar en basta ... de carrera gt is een typische circuitwagen en van zo'n wegligging en ophanging kan de veyron enkel nog maar dromen :D

Wel coole link ... dat van de radical wist ik al .. maar dat ne 911 GT3 ne veyron afdroogt ... yay :D

Mee

Legacy Member
hoofdschooier zei:
ff als reactie op de filmkes van het geluid van de mini en hayabusa (een hoop pagina's terug)

Aprilia SVX450 met GPR uitlaatje op

en geniet er maar van:angry: ik heb er letterlijk een halfuur achter gezocht, en 't blijkbaar nog ne post van de skully op een ander forum:D
Nu had ik toch verwacht dat em ineens rechtdoor ging gaan :(.

pieta

Legacy Member
BMW lover zei:
voor de mensen die denken dat de veyron het snelste is op circuit
http://www.supercars.net/nurburgring.html

hier toont dit zwart op wit dat de carrera GT sneller is op circuit

imo zegt da ehct niks, de tijden die er opstaan, zijn allemaal door verschillende mensen gedaan..sommiege van de fabrieken zelf, soms gewoo, een automagazine zoals bij de veyron het geval...(Wheels magazine Australia)
top gear staat er zelfs tussen...

6:55* -- 178.699 km/h -- Radical SR8, 360 PS/650 kg, Michael Vergers (sep,28 05)
das de tijd van de eerste, info over michael:
2005 SCSA Stock Car Champion
...
dus eigelijk op die site kunt ge totaal nie vergelijken.
nog eens om aan te tonen:
7:40 --- 161.217 km/h – Bugatti 16/4 Veyron, 1001 PS/1980 kg
7:42* -- 160.519 km/h – Ford GT, 550 PS/ 1521 kg

gamer1

Legacy Member
Niemand een idee hoe ik die filmkes kan downloade?
Welk programmake gelijk Fraps geeft t beste resultaat om zoiets te cappen?

CAS

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Op dat circuit is dan ook zo goed als geen plaats om die immense power ergens neer te zetten, hij is nog nie goe vertrokken of moet al remmen voor nen bocht :p We hadden het trouwens over het TopGear pleintje waar ik m'n geld op geen een van de 2 zou willen zetten (allez 't is te zien hoeveel geld :unsure:)

Is da btw door dezelfde chauffeur gedaan? Zoniet bewijst dat niks.

Niet dak zeg dat hij rapper zou zijn hoor, daarvoor weet ik er te weinig van :) Is maar een meningsken.

Kom kom, iedereen weet wel dat die Bugatti geen sportwagen is. Goed om Amerikanen of klein kinders te imponeren met het aantal pk's, maar vanaf je het gewicht ziet dat deze op de weegschaal zet, is het gedaan met de pret.

Die GT3 zet in mijn ogen de beste prestatie neer. Een wagen die je toch dag in dag uit kan gebruiken (mss wat hard afgeveerd maar meer comfort dan pakweg een suzuki wagen R) en toch perfect uitgebalanceerd. De motor zit dan wel verkeerd, toch zet die superieure prestaties neer. En daar gaat het bij een sportwagen om. En daar heeft een Veyron niks van mee gekregen.

Zet die op gelijk welk circuit, Pagani Zonda, Porsche Carrera GT, ... Dat zijn de wagens die presteren ;) Dat een wagen zijn pk's niet op de baan krijgt is teken van slechte ontwikkeling, en bij een standaard wagen zou dat toch miserabel zijn, dus denk niet dat daar het probleem zal liggen, eerder bij bochtensnelheid en ja, wss mag je al 4 bochten op voorhand in de remmen gaan om dat spel (of beter gezegd "die tank") tot bochtensnelheid te krijgen.

En voor de prijs van de Veyron koop je EN de GT3 EN de Pagani Zonda F, dan heb je 2 superieure wagens tov één poging tot.

CAS

Legacy Member
BMW lover zei:
geen idee of het van de zelfde bestuurder is
trouwens van de veyron als ge kunt stoppen van 400 naar 0 in 11 seconden kan die toch een pak later in de remmen dan die GT he
denk dat het veruit hetzelfde zal zijn

Iedere wagen kan vrij snel stil staan, maar laat die zelfde wagen dat een paar keer doen en dan pas weet ge wat voor remmen er onder zitten. De Veyron zal geen slechte remmen hebben, maar een vrachtwagen ook niet ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
't Is dan ook geen circuitwagen.

Allez, eerder gelijk een enorme mercedes benz vol gadgets die super snel rijdt als het moet. Iets in die trend dus.

En toch ben ik benieuwd wat die wagen zou doen op het TG track waar toch een 3tal langere stukken tussen zitten waar hij al die kracht kwijt kan.

Waarz e ook zo over bezig zitten is hoe goed die wagen wel is door zijn enorme prestaties en etc... maar aan 400 km/h houden de banden het slechts een kwartier uit, is de naftentank leeg op 12 minuten en moet ge nog een plaats vinden waar ge dat kunt doen... dus wat is de pointe dan??? De mythe? Het gevoel dat hij het kan? ja sorry daarvoor koop ik geen auto ^^

Nuja eerlijkheid halve cas, er is ook nergens gezegd dat het een volbloed straatlegale racewagen/circuitwagen is hé.

En voor die prijs koop ik mij liever een huis en een 2tal mooie auto's :)

CAS

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
't Is dan ook geen circuitwagen.

Allez, eerder gelijk een enorme mercedes benz vol gadgets die super snel rijdt als het moet. Iets in die trend dus.

En toch ben ik benieuwd wat die wagen zou doen op het TG track waar toch een 3tal langere stukken tussen zitten waar hij al die kracht kwijt kan.

Waarz e ook zo over bezig zitten is hoe goed die wagen wel is door zijn enorme prestaties en etc... maar aan 400 km/h houden de banden het slechts een kwartier uit, is de naftentank leeg op 12 minuten en moet ge nog een plaats vinden waar ge dat kunt doen... dus wat is de pointe dan??? De mythe? Het gevoel dat hij het kan? ja sorry daarvoor koop ik geen auto ^^

Nuja eerlijkheid halve cas, er is ook nergens gezegd dat het een volbloed straatlegale racewagen/circuitwagen is hé.

En voor die prijs koop ik mij liever een huis en een 2tal mooie auto's :)

TG track is zo groot niet, ik ben er 100% zeker van dat de Pagani Zonda F beter scoort. Dat de Porsche GT3 beter is op de ring is gewoon :love: En zeggen dat er nog een GT3RS is!

En volbloed straatlegale racewagen? Er is niks aan die wagen die daar aan zou voldoen :p Tis meer ne GT vindek.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan