Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Asserti

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
En racisme, god damn ben altijd al ne socialist geweest, nooit geen vlaamse leeuwkes op m'n bomber gedragen of what so ever, gewoon voor de muziek niks anders, al die zever die er bij komt is goe voor de commerce, nie voor mij.

wa heeft ne vlaamse leeuw te maken met racisme???

ComputerVISTA

Legacy Member
Asserti zei:
wa heeft ne vlaamse leeuw te maken met racisme???

't Is te zien de welke, maar meestal en dat weet ik uit m'n vroegere vriendenkrijg doen 'gabbers' dat niet uit de pure liefde voor Vlaanderen, dat weet je best asserti ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
Wa moet hij anders doen? Sociaal zijn en mee kotsen?

:p

Ik vind kotsen enkel kunnen op Zolder :p

BMW lover

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Wa moet hij anders doen? Sociaal zijn en mee kotsen?

:p

Ik vind kotsen enkel kunnen op Zolder :p

op laguna seca moet het tof zijn om te kotsen zeker in de corckscrew (ofzo)
doordat ge negatieve G krachten hebt hangt al de kots tegen het dak en dan regent het in uwe nek terwijl ge rustig doorrijd:sop:

@silent_spring@

Legacy Member
goe rieken dat da doet :p
verbrande naft en bandengeur is er niks tegen.

128MB

Legacy Member
@silent_spring@ zei:
goe rieken dat da doet :p
verbrande naft en bandengeur is er niks tegen.
*snuift diep in* AAAAAAAAH!

Ik wil ook wel es zo'n lijntje leggen :p
Met een paar bochten in ^^

scipicore

Legacy Member
zou gij uw vinger dertusse steken als ge weet da ge gesneden ga worden? ik iig ni...

Brecht

Legacy Member
ge steekt da der ook per ongeluk tussen eh :p ze kunne moeilijk constant filme tot ge der per ongeluk uw vinger tussensteekt :p

boostah

Legacy Member
Mee zei:
Die zaag verdwijnt wel héél snel, nie?

volgens mij als het echt is ist een pneumatisch veiligheid, ik eigenlijk ook ni moeilijk te ontwikkelen om ze weg te krijgen, ma om te detecteren da ze in vlees gaat da snapk ni goe

128MB

Legacy Member
boostah zei:
volgens mij als het echt is ist een pneumatisch veiligheid, ik eigenlijk ook ni moeilijk te ontwikkelen om ze weg te krijgen, ma om te detecteren da ze in vlees gaat da snapk ni goe
Gwn ne sensor op hoogte juist boven de plank. Als de sensor iets ziet wat hoger is dan de plank dan springt er een ventiel open ofzo en word het mes naar onder geduwt en valt de motor uit. Simpel.

edit

als je gwn naar die site gaat vind je het antwoord.
http://www.sawstop.com/how-it-works-overview.htm

Blue-Bora

Legacy Member
idd,

De zaag is statisch geladen, en minstens dat je in aanraking komt met die zaag word die ontladen, een sensor detecteerd dat dan weer en op 1/5000ste van een seconde verdwijnt die zaag.

Dat is 5x sneller dan een airbag zeggen ze in zo'n filmpje van die site.
Ik heb dat eens berekend, en als u hand tegen een snelheid van 30km/u tegen die zaag aankomt dan heb je nog "maar" een wond van 2.1mm voordat die zaag weg is. Dus das wel HEEL snel he.

Brolpaq

Legacy Member
128MB zei:
*snuift diep in* AAAAAAAAH!

Ik wil ook wel es zo'n lijntje leggen :p
Met een paar bochten in ^^
:offtopic: Wa is da de laatsten tijd me die 'lijntjes'. Bij ons opt school ist ok al zo erg, zit iedereen nu echt me drugs bezig of wa is da? :s (ik niet hoor :unsure:) Kvind het maar belachelijk. achja
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan