Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr. SLASH zei:das wel de max , maar inderdaad zuinig kan da nie zijn![]()
en wtf was da gepiep telkens em doorgaf![]()

Da*Frenkman zei:
Mr Syphon zei:geestig tot ze iet aan de hand hebben dan zijn ze prolly ni meer zo aant lachen, der moet ma is 1 chauffeur ze niet gezien hebben ze zitten geklemt tussen 2 wagens
Dirkxke zei:http://videos.streetfire.net/recentvideos/2/3095c8fd-7c91-4f14-b368-98bf0167693c.htm
zwaar respect voor die man :|
pieta zei:omg, opt laatste: om een nieuwe te maken moet emde ouwe verkopen...
als ge daar 15 jaar aan werkt zou ik da toch nie kunnen ze...
ironic: voor alle zekerheid)Da*Frenkman zei:
CAS zei:Ik vind da Ferrari hem een proces aan zijn been moet lappen voor copyright![]()
Dan mag em ni enkel de auto maar ook zijn huis verkopen! Zal hem leren, imitatie product op de markt te brengen, kopieren is ook stelen!
ironic: voor alle zekerheid)
Mr Syphon zei:geestig tot ze iet aan de hand hebben dan zijn ze prolly ni meer zo aant lachen, der moet ma is 1 chauffeur ze niet gezien hebben ze zitten geklemt tussen 2 wagens
Da*Frenkman zei:
VinceFeet zei:Damn... Ik heb meer met auto's dan met moto's, maar motoracen is zo veel maal vetter om naar te kijken hé...
) daar ist zo chaotisch, daar rijden evenveel auto's met blutsen rond zoals hier zonderDa*Frenkman zei:

Da*Frenkman zei:ivm dat scooterfilmke, dat zult ge hier wel nooit tegenkomen, in hoofdstad van Turkije (hoe noemt die ook alweer) daar ist zo chaotisch, daar rijden evenveel auto's met blutsen rond zoals hier zonder
ComputerVISTA zei:Heb samen met DIMI in Genova Italië gereden... daar tegen is Parijs klein bier, man man man da was echt gevaarlijk.
Staat ge aan de lichten volledig omcirkelt door brommerkes, het springt op groen en plots schieten die alle richtingen uit no matter waar ze opgesteld stonden ^^
Da*Frenkman zei:Hehe, da bedoel ik dus
Ge zou schrik hebben om daar met uwe eigen auto te rijden

ComputerVISTA zei:Heb samen met DIMI in Genova Italië gereden... daar tegen is Parijs klein bier, man man man da was echt gevaarlijk.
Staat ge aan de lichten volledig omcirkelt door brommerkes, het springt op groen en plots schieten die alle richtingen uit no matter waar ze opgesteld stonden ^^
).
ComputerVISTA zei:Komaan man, ze rijden in't middan van't stad ook zo, als ge zo een brommerke met wa vaart tegen u krijgt zulde der alle van weten, op een deftig lege autostrade zo vlammen doet ge idd enkel uw eigen schade toe (en mensen onder de 26 jaar hun verzekering in feite)
Maar die zitten daar los in't stad zeg.
Ik heb al een paar keer Parijs gedaan en ik vond dat niks meer dan Brussel, enkel toen ze tegen Brazilië gewonnen hadden met de voetbal, dan stond ik daar op de champs elysees ... met 100den suporters die om, rond en vooral op de auto zaten![]()
