Recht gesneden tandwielen kunne da geluid idd ook maken, geen idee hoe da komt, maar het is zo

Bij een supercharger is het vooral de riem die zo veel lawaai maakt, de tandwielen helpen ook wat.
En VinceFeet, tis goe da ge toegeeft da ge er nie veel van kent

Die gaskleppen gaan zeker geen lawaai maken aangezien de motor niet in toeren gaat gaan als ze niet ver genoeg open staan.
En een benzinemotor fluit zowieso altijd wel een beetje in relantie, bij zwaardere motoren wordt da wel overstemd door de uitlaat. Bij deze is het wel de riem die wa hard aangespannen is, wat wel nodig is, want die SC is niet echt een klein dingetje.