Dr_pimpie
Legacy Member
clowntje zei:brasschaat é![]()
jeps en moet zegge da ik wel verwend ben door de buren, dieje met de S8 heeft ook nog ne Jaguar XK (wel vorige model). De overbuur heeft ne Bentley GT en nen Arnage. Paar huizen verder hebbe ze ne X5 4.8i, 135i en nen M5 touring (van bmw freaks gesproken
)
rijke buurman, da's auto van nieuw: 150 000 euro?
. Get dan toch al is gevraagd voor een toer'ke mee te rijden?
.
Da's misschien ook wel weer een feit. In mijn werkuren zou ik idd rondrijden met A8/S8 met chauffeur en buiten de werkuren: R8 en grote voiture met veel kofferruimte.