Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
"TUNNING CAR FOR HAPPY BOY OR WOMEN!!!!!!"


:rofl:

Zo zou ik hem net NIET beschrijven ^^

Met keuring en garantie 3800 EURO vaste prijs -> serieus wa werk aan :')

Brick Top

Legacy Member
Over smaken kan je niet discussiëren maar over zoiets kan je toch vrij objectief zeggen dat dat gatlelijk is? Allé, die wagen is gewoon één grote grap.

Dat iemand die kerel halverwege niet heeft tegengehouden, ik snap dat echt niet hoor.

SpeedFreak.be

Legacy Member
johan tb zei:
Gvd 2300 euro :eek: achtervering moet vervangen worden, 2 banden moeten vervangen worden, remmen voor ook niet goed, geen keuringsbewijs, 16 jaar oud en ca 150.000 op de teller: goodluck met de verkoop maar het lijkt me toch niet echt een koopje. :lol:

Btw waarom vliegt de prijs met garantie en keuringsattest ineens omhoog naar 3800 euro dat vind ik echt een bedenkelijk iets. Garantie en keuring kost daar dus 1500 euro. :s

CAS

Legacy Member
Brick Top zei:
Over smaken kan je niet discussiëren maar over zoiets kan je toch vrij objectief zeggen dat dat gatlelijk is? Allé, die wagen is gewoon één grote grap.

Dat iemand die kerel halverwege niet heeft tegengehouden, ik snap dat echt niet hoor.

Dus jij vind deze wagen afgewerkt? :wtf:

ComputerVISTA

Legacy Member
johan tb zei:
Btw waarom vliegt de prijs met garantie en keuringsattest ineens omhoog naar 3800 euro dat vind ik echt een bedenkelijk iets. Garantie en keuring kost daar dus 1500 euro. :s

Omdat er serieuse verdoken brokken aan zijn :p

n.t

Legacy Member
Mja, ik heb het net niét voor opvallende bakken. Ik vind hem een veel te hoog jhonny-gehalte hebben, en dat blauw overal... jezus..
En die 5-reeks is imo het mooiste model dat ze hebben gemaakt, maar smaken verschillen hé :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Hoe lang gaat dat nog aanslepen eer gij uw Japanees scheurijzer hebt?

n.t

Legacy Member
Nice car, zou er nooit mee rondrijden maar respect voor't werk :|deftig gedaan!

RuffRyder3600

Legacy Member
Jullie zitten blijkbaar toch 2de hands site's af te schuime naar schoon voituurkes dus; ik zoek een snelle funbak voor dagenlijk gebruik, iets vrij unieks, tmoet een benzine zijn (of lpg indien grote motor), liefst RWD of AWD, het moet in te schrijve zijn en te verzekere zijn voor een 23 jarige en met een budget van 10.000. En het moet ook nog iets of wa luxe hebbe :unsure:.
Dinge gelijk die e34 525I omgebouwd naar M5 zijn zeer goed, ma die peet stuurt geen mail trug met een antwoorde op men vrage zodus :sop:

Grts Ruff

jvc

Legacy Member
RuffRyder3600 zei:
I like the way you think :D
Maar men Fiesta ST met 150pk kostte me al 2500€ per jaar aan verzekering (full omnium wel), ik denk dat ik 200pk zelfs nie verzekerd ga krijge :doh:

Ja de verzekering zal nogal hoog oplopen en het is ook een fwd auto.
Een E34 525i met 170/192pk zal dan ook wel niet echt gaan, best dan zoeken achter een lichte auto met redelijk wa paardjes zoals E30 :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan