Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
n.t zei:
Vista, moest da in Leuven van uw werk in orde komen, gaat gij dan elken dag met den benz op en af van g'bergen naar leuven? Zoude dan ook geen LPG overwegen? :P zo'n benz zal daar toch wel goe tegenkunnen? Ik ben er nog steeds niet uit waar adecco is in de buurt van't station :| maar 't zal wel aan mij liggen :D [of is het niet om BIJ adecco te werken maar via adecco? want gij deed toch iets van netwerken eh? ]

Via adecco en idd als netwerkbeheerd dinges/pc technieker, iets in die trend zoek ik.

Ge komt uit het station, met uw neus naar die grote winkelstraat (bondgenotenlaan), ge gaat dus direkt rechts en blijft die baan volgen, voorbij de uit/ingang van die tunnel richting dat rond punt om naar de autostrade te rijden en ge komt het op us rechterkant tegen, naast MIDAS.

n.t

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Via adecco en idd als netwerkbeheerd dinges/pc technieker, iets in die trend zoek ik.

Ge komt uit het station, met uw neus naar die grote winkelstraat (bondgenotenlaan), ge gaat dus direkt rechts en blijft die baan volgen, voorbij de uit/ingang van die tunnel richting dat rond punt om naar de autostrade te rijden en ge komt het op us rechterkant tegen, naast MIDAS.

Ik staan elken dag in de file aan midas en nog NOOIT nen adecco gezien :D lachen.. Kunt ook altijd is op de site van Telindus kijken hé, vlakbij leuven en die doen niks anders dan netwerkshizzle? Deftig bedrijf om in te werken imo..

«Vision»

Legacy Member
|) ][ |V| ][;10099992 zei:
In de 70's bestond de boxster nognie :p

Offtopic: hihi, nogstands :unsure:

:rofl:

Gvd nu zeg ik het zelf nog fout het was een boxer motor van een porsche die ze in de keverkes staken. Dat weren 6 cilinder ipv 4 en dan moest het kofferdeksel iets open staan en dan paste die daar perfect in. :crazy:

boxster is btw gewoon type porsche met boxer motor. :unsure:

Asserti

Legacy Member
kzei toch: elke porsche

:tongue:

maar je hebt gelijk, als ik zeg: elke Carrera, ben ik wel juist eh, Boxster ook, Cayman ook?

VMax

Legacy Member
shit man, die LPG/LPI bakken op 2de hands vallen echt nog goed mee kwa prijs vindek!

kzou bekans beginnen te twijfelen over menne golf :s

ma bon, kwil nog wel efkes het 'speelauto' plezier, over een paar jaar ne serieuzere bak kopen je pense :)

Asserti

Legacy Member
wie gaat er mee op roadtrip deze zomer, met de cheap ass budgetbak? :applause:

Crashtestdummy

Legacy Member
Ironpole zei:
En zoveel geld voor zo nen brolwagen. :eek:
geloof mij maar alsek zeg da ge camionetten nie goedkoop vind :sad:

gekeurd voor verkoop zulde al minstens 2000 euro neerleggen voor ene :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan