Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:RS6 ftw



sluysen zei:ja of een golfke fzo met een dikke GTI derin![]()
WeedJunk zei:Zo'n VW busje met ne Porsche boxter motor in![]()

ComputerVISTA zei:boxer... boxter is den onjuiste naam (boxster) van een Porsche model![]()
ad:ComputerVISTA zei:'t Is u vergeven![]()
)WeedJunk zei:Pfieuw, ge wilt geen spel met de mannen met een maroefenbak hé
(ok, 'k ga der mee stoppen)


Tapijtjes op het dashboard ftw!ComputerVISTA zei:Zeg, ik kan tegen een stoot hoor
*hangt gordijntjes aan achterruit*![]()

zo'n benz zal daar toch wel goe tegenkunnen? Ik ben er nog steeds niet uit waar adecco is in de buurt van't station :| maar 't zal wel aan mij liggen
[of is het niet om BIJ adecco te werken maar via adecco? want gij deed toch iets van netwerken eh? ]clowntje zei:cas is al onderbaan ^^


«Vision» zei:In die oude vw keverkes staken ze nogstands boxster moteurkes. Men vader had dat vroeger in zen keverke. Dan een beetje verlaagt en spoorverbreders erop en klein velgskes (typisch 70's tuning he) Spijtig genoeg heeft er ene tegenop geknalt en was em perto.![]()


Dude87 zei:
