Archief - Welke 6800GT?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spacewide

Legacy Member
Weet iemand een release datum van deze kaart voor PCI-E??
Mijn 2de pc staat hier al een maand verborgen in hoekje zonder graka..
khad ff iemand anders kaart geleend, maar nu is wel hoog tijd voor eigen
:confused:

Fr@gsta

Legacy Member
Er zijn PCI-E 6800GT's verkrijgbaar, ze zijn niet zo lang geleden verscheept.
Op de beurs in Berchem, nu 14 November, zullen ze ongetwijfeld PCI-E versies van dit kaartje hebben. Verleden keer in het Bouwcentrem heb ik x800XT kaartjes gezien op de stand van Forcom.

Spacewide

Legacy Member
Toch al verscheept? hartelijk bedankt!
Ik zoek heel het internet af zonder enig resultaat..
Ik was op de vorige comp beurs aanwezig. compleet nieuw systeem ineengestoken..
Hmm ok, dan zal ik naar berchem gaan!

Fr@gsta

Legacy Member
Wat is u budget, anders kan je voor een x800XT gaan. Die heeft Forcom meestal bij voor zover ik weet. Anders moet je eens mailen naar www.hofline.com om te zien wat ze voor jou kunnen doen. Zij zullen ook op deze beurs aanwezig zijn dacht ik.

Spacewide

Legacy Member
Budget= €500
Kijk men SIG voor verdere info, PC2. ASUS moederbord, maar ik wil helemaal geen ASUS graka -_-".
Dus als ik iets anders wil, zullen er conflicten onstaan?
MSI lijkt me niet slecht, Gainward kost wat te veel, maar qua kwaliteit is het helemaal niet mis.
Ben eigenlijk wel radeloos voorwat ik zou gaan. Leadtek niet..

Even dit voor misverstanden te voorkomen, je zei BOUWCENTRUM, maar ik heb ergens Alpheusdal gelezen! Is dit zelfde? Ben niet echt bekend in Berchem =)

Fr@gsta

Legacy Member
jaja Alpheusdal is de zaal in Berchem. Het Bouwcentrum was de vorige beurs.
Je zult geen conflicten hebben met andere merken. Fabrikanten werken meestal met een soort referentie ontwerp zodat bvb elke GT in principe hetzelfde aan boord heeft maar in een ander jasje.

Jry

Legacy Member
Voor uw €500 hebt ge toch keuze genoeg?

Aopen Geforce 6800GT-TD256 DVI TV-OUT
€445,00
Leadtek Geforce 6800GT 256MB TV-OUT
€435,00
Point Of View DOOM3 BUNDLE Geforce 6800GT-TD256 DVI TV-OUT
€450,00
Sapphire ATI X800Pro 256MB Tv-out DVI Retail AGP €419,50

En zo kunnen we blijven doorgaan ...

Da zijn de kaartje vanop hofline.com zoals al eerder gezegt en die gasten zijn echt wel scherp van prijs want heel m'n systeem komt van daar, en daar kon echt niemand aan die prijs tippen ...

Jry

Legacy Member
lolz dan bied ik mijn excuses aan, beetje te rap gelezen dan ...

van PCI-E weet ik niet veel. Tot over een maand was er nie veel keus, da weet ik wel :)

Nog es sorry gasten ....

(btw waar zie gij da hij vraagt voor PCI-E? Die kaarten da hij toonden zijn gewoon PCI)

Spacewide

Legacy Member
Weet iemand een release datum van deze kaart voor PCI-E??
Mijn 2de pc staat hier al een maand verborgen in hoekje zonder graka..
khad ff iemand anders kaart geleend, maar nu is wel hoog tijd voor eigen
Dit is wat ik getypt had :)
Hopelijk komt er veel aanbod op markt!

Gamedude

Legacy Member
Wat is het verschil tussen een PCI-E grafische kaart en een AGP grafische kaart? :confused: Iets te maken met de ingang aan u moederbord ofzowh?

Spacewide

Legacy Member
jup datte =) pci-e is nieuwste. Maar aanbod van kaarten is momenteel maar beperkt vindt ik..

Gamedude

Legacy Member
vatosky zei:
jup datte =) pci-e is nieuwste. Maar aanbod van kaarten is momenteel maar beperkt vindt ik..
En zijn de aansluiting met PCI-E beter (betere prestaties) of hebt ge gewoon de pech als ge bep. moederborden hebt dat ge alleen een PCI-E grafische kaart kunt kopen?

Zwan

Legacy Member
AGP (Advanced Graphics Port) is een parallelle bus die reeds een 6-tal jaar wordt gebruikt om videokaarten op aan te sluiten. Dat slot is meestal bruin gekleurd en ge hebt er maar 1 van op uw mobo (boven de witte PCI-sleuven).

Sinds dit jaar is er PCI-E (PCI-Express), een seriële bus, die theoretisch een hogere bandbreedte heeft. PCI-Express is duidelijk de toekomst, mede omwille van het feit dat SLI (Scan Line Interleaving) nu mogelijk is (twee grafische kaarten doen samenwerken).

Het is niet nodig om speciaal voor PCI-E te upgraden, maar als je een nieuwe PC koopt kan je evengoed een nemen met PCI-E (I915/925 voor Pentium 4, de binnekort verkrijgbare nForce4 voor Athlon64's).

Gamedude

Legacy Member
Zwan zei:
AGP (Advanced Graphics Port) is een parallelle bus die reeds een 6-tal jaar wordt gebruikt om videokaarten op aan te sluiten. Dat slot is meestal bruin gekleurd en ge hebt er maar 1 van op uw mobo (boven de witte PCI-sleuven).

Sinds dit jaar is er PCI-E (PCI-Express), een seriële bus, die theoretisch een hogere bandbreedte heeft. PCI-Express is duidelijk de toekomst, mede omwille van het feit dat SLI (Scan Line Interleaving) nu mogelijk is (twee grafische kaarten doen samenwerken).

Het is niet nodig om speciaal voor PCI-E te upgraden, maar als je een nieuwe PC koopt kan je evengoed een nemen met PCI-E (I915/925 voor Pentium 4, de binnekort verkrijgbare nForce4 voor Athlon64's).
Ik ben dus nog aan het zien voor een nieuwe PC en ga wellicht wachten op het moederbord: nForce 4.. kan ik dan beter toekomst gericht etc een PCI-E graka kopen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan