Archief - Welke 6800GT?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xpr·k

Legacy Member
ik was juist nog eens aant geilen op die gainward en heb ontdekt dat er twee 2400 versies een golden sample en een DVI/TV . De review die ik poste is van de golden sample , deze draait standaard op 400core 1100 mem . De prijs is jammer genoeg van de DVI/TV en die draait op 350 core 1000 mem . Voor de rest wel hetzelfde kaartje maar waarschijnlijk testen ze en handpicken ze de beste cores voor op die golden samples . De prijs van zo'n golden sample 444 euro in de eerste winkel waar hij te koop staat (niet in stock) .

kristofke_1

Legacy Member
Gamedude zei:
Just wondering, die 4 games bij de Point of View, zitten die in hun originele doos en shit of zijn die bootleg?

POP en Commando's in een flexibele plastic hoesje, Doom3 in een blanco cd-hoes en TRAOD in een kartonnen hoesje met tekeningetjes enzo op...

Fr@gsta

Legacy Member
Ik ben uiteindelijk voor de MSi versie gegaan, uit reviews haalt hij gelijkaardige oc resultaten als de PoV.

bedankt voor alle info

-Gripen-

Legacy Member
Ik zou één kopen van XFX, keb em gezien in een codima winkel voor 360 euro, en xfx is zeker niet minder van kwaliteit.

-Vipr-

Legacy Member
persoonlijk zou ik liever voor de x800xt of pro (vivo)
tbeste eigenlijk dat je kan doen is nog even wachten als je kaart nog deftig genoeg is.. alhoewel ik niet zeker weet met de slots ( agp , pci-e ) die bij de volgende kaarten van ATI gaan uitkomen.
+ die kaarten van ATI gaan dan ook PS3 ondersteunen :D

echt die kaartjes gaan rocken !! :D

Gamedude

Legacy Member
-Vipr- zei:
persoonlijk zou ik liever voor de x800xt of pro (vivo)
tbeste eigenlijk dat je kan doen is nog even wachten als je kaart nog deftig genoeg is.. alhoewel ik niet zeker weet met de slots ( agp , pci-e ) die bij de volgende kaarten van ATI gaan uitkomen.
+ die kaarten van ATI gaan dan ook PS3 ondersteunen :D

echt die kaartjes gaan rocken !! :D
En wat is dan juist beter aan de x800 pro t.o.v de Geforce 6800 GT? :)
Ik kan niet wachten met een deftige kaart want met een Geforce 2 MX geraak ik prolly niet ver. ^^

Jry

Legacy Member
Hmmz, hi ...

Ik heb ook die PoV 6800GT. Ik ben er wel content af ze. Eerste wa ik gedaan had is Doom3 installed en gekeken, en alles ging op ultra high :crazy:

Ik heb m'n kaartje wel al van de eerste week van september, samen met de anschaf van m'n nieuwe pc en hierin kan die perfect z'n volle 100% geven :)

Ik had enkel Commando's 3, Tom Raider, Prinse of Persia en da wast denk ik ... Da zat allemaal in een gewoon plastiek mapje, just die Tom Raider was in een gekleurde kaft laat ons zeggen.

Have fun mee uw kaart gelijk de welke da ge koopt, en ik heb ook die 6800GT genomen omwille da die er het beste uitkwam ...

Fr@gsta

Legacy Member
-Vipr- zei:
persoonlijk zou ik liever voor de x800xt of pro (vivo)
tbeste eigenlijk dat je kan doen is nog even wachten als je kaart nog deftig genoeg is.. alhoewel ik niet zeker weet met de slots ( agp , pci-e ) die bij de volgende kaarten van ATI gaan uitkomen.
+ die kaarten van ATI gaan dan ook PS3 ondersteunen :D

echt die kaartjes gaan rocken !! :D

Ik heb 2jaar met een 9700Pro gewerkt. Hier post dus een tevreden ATi gebruiker ;) Hoewel ik wist dat de x800pro op de meeste benches slechter scoorde dan de GT, toch wou ik op onverklaarbare wijze voor de x800pro gaan. De aantrekkingskracht was groot :p maar heb kunnen weerstaan.

must not ... Take. . . A ... T ... I :help:

En voor de x800XT PE had ik het geld niet. Alé eigelijk wel maar ik heb me voorgenomen nooit geen high end kaart meer te kopen. Die 9700pro heb ik indertijd nog 550euro betaalt, hij was namelijk pas uit.

Xeon?

Legacy Member
Fr@gsta zei:
Ik heb 2jaar met een 9700Pro gewerkt. Hier post dus een tevreden ATi gebruiker ;) Hoewel ik wist dat de x800pro op de meeste benches slechter scoorde dan de GT, toch wou ik op onverklaarbare wijze voor de x800pro gaan. De aantrekkingskracht was groot :p maar heb kunnen weerstaan.

must not ... Take. . . A ... T ... I :help:

En voor de x800XT PE had ik het geld niet. Alé eigelijk wel maar ik heb me voorgenomen nooit geen high end kaart meer te kopen. Die 9700pro heb ik indertijd nog 550euro betaalt, hij was namelijk pas uit.

die GT is anders ook geen budget kaartje hoor.

minder dan de XTPE dat wel ofc...

(heb hier indertijd ook nog 550 € aan een gf4 ti 4600 gegeven :doh: )

Controler

Legacy Member
kheb ook 530 € gegeven voor mijn PoV 6800 gt :unsure: .
Ma kben wel blij dattek hem heb ^^.

Flare'

Legacy Member
Ik heb 435€ aan men Aopen Geforce 6800GT gegeven en vind het nog steeds een echte topkaart! Ding is zelfs zonder overclock super in games, alles op high of hoger en nooit een framedrop ;)

ghostblade

Legacy Member
weet er iemand waar ik een 6800 Ultra Extreme kan kopen ? en zijn die beter dan de X800 XT Platinum Edition ??

Duivenmelker

Legacy Member
als ge aan de bfg 6800gt OC geraakt doen :p ik heb em nergens gevonden

Kwertie

Legacy Member
Duivenmelker zei:
als ge aan de bfg 6800gt OC geraakt doen :p ik heb em nergens gevonden
Ik heb ze gekocht via een inkoopactie (vanuit Amerika), maar zoveel meer is ze niet waard tegenover een gewone 6800GT vind ik, zeker als je ze toch flashed naar een 6800 Ultra :p => het effect is hetzelfde als je dat doet met een BFG of een AOpen ofzo..

btw, kies gewoon de goedkoopste 6800GT, ze werken allemaal goed en bij allen een goede kans om goed te overclocken, en die extra software zou ikzelf toch nooit installeren, dusja..

als je doom3 daarentegen toch zowiezo wilde kopen, dan is het zeker een aanrader voor die kaart te gaan met doom3 erbij..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan