Archief - Welke 6800GT?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fr@gsta

Legacy Member
yuw,

bij www.hofline.com zie ik drie verschillende flavours van deze kaart.

Leadtek Geforce 6800GT 256MB TV-OUT €435,00

Point Of View DOOM3 BUNDLE Geforce 6800GT-TD256 DVI TV-OUT €459,00

Aopen Geforce 6800GT-TD256 DVI TV-OUT €445,00

Nu ik al een tijdje die reviews niet meer volg zou ik bijgod niet weten welk van dees het meest bang for the buck biedt?

Of toch maar voor een Sapphire ATi x800pro 256mb aan €419.50?

greetz Fragsta

Vitabis

Legacy Member
omdat da de goeiekoopste is, en ik dacht dat die betere koeling had dan de rest

Fr@gsta

Legacy Member
hoe ver raak jij met je PoV Dei Infitiator?

Want ik ben sterk aant twijfelen tussen de x800pro van Sapphire en de Leadtek GT.
ATi heeft mij tot nu toe nooit in de steek gelaten maar aan de andere hand is de GT duidelijk de winnaar qua benchmarks. Het is wel geen ViVo, maar ben zeker en vast wel van plan om de eventuele kaart te overklokken dus oc resultaten zijn welkom.

vinteg

Legacy Member
Vitabis zei:
omdat da de goeiekoopste is, en ik dacht dat die betere koeling had dan de rest
man waarom gaan der hier zoveel mensen in de fout :sleep:
als gelle nen blok koper ziet ist dus goeie cooling?
dan zitte gelle allemaal mooi verkeerd.
de blok is idd goed maar der zijn 2 nadelen.
1) de fan die er opzit verzet zo goed als geen lucht, en de meeste leadteks overclocken met standaart cooler van hen niet beter of zelfs slechter als een ander.
2) op guru zie je soms mensen afkomen, en jawel enkel met leadtek's, "hoe komt het dat na een maand op ultraspeeds gelopen te hebben zonder problemen dat ik nu ineens niets anders meer zie als artifacts?" zeer simpel, leadtek heeft iets met stoffilters, tot gevolg, als ge wa veel fans in uwe pc hebt zitte moogt ge redelijk veel uw kaartje deruit plukken en gaan kuisen, niet echt plezant vind ik, als je een manier vind om er bvb een enermax fan op te plaatsen, dan raad ik deze aan

Vitabis

Legacy Member
dan nog, die leadtek is goeiekoper he, voor die doom3 koop ik die POV nie ze

Fr@gsta

Legacy Member
De PoV is €25 duurder dan de Leadtek, wat je met D³ kan rechtvaardigen.
Ik ken iemand met een PoV die 440mhz op de core haalt, bijna Ultra Extreme speeds dus. Nu nog mijn twijfel tussen GT of ATi wegwerken :D

vinteg

Legacy Member
Vitabis zei:
dan nog, die leadtek is goeiekoper he, voor die doom3 koop ik die POV nie ze
euh ik waarschuw hem maar, als hij graag een kaart heeft die hij elke maand uit zen pc wil halen en der een uur of langer aan zitte kuisen, dan mag hij da doen das voor mij geen probleem, en ik zou pov ook ni kopen om die doom³(wie heeft da nu nog ni gespeeld)

Fr@gsta

Legacy Member
vinteg zei:
ik zou pov ook ni kopen om die doom³(wie heeft da nu nog ni gespeeld)

Ik ga die kaart niet kopen omwille van dat spel e, zou beetje (veel) dom zijn.

edit: dees is eigelijk aankoopadvies :unsure: te laat opgemerkt voor ik begon te posten. Ik zal nog maar eens naar het filmje kijken van '' How to post on a forum! '' ;)

*HittriX*

Legacy Member
ik zal toch voor de point of view gaan ,voor die 20 euro meer ,maar ge krijgt er wel 4 spellen bij : doom3,tomb raider angel of darkness,prince of persia en commandos 3 en ze overclockt nog met gemak tot een 6800Ultra

Xeon?

Legacy Member
Fr@gsta zei:
De PoV is €25 duurder dan de Leadtek, wat je met D³ kan rechtvaardigen.
Ik ken iemand met een PoV die 440mhz op de core haalt, bijna Ultra Extreme speeds dus. Nu nog mijn twijfel tussen GT of ATi wegwerken :D


die 440 mhz gade nie te snel hebben ze... tenzij ge wc hebt, met ac is da vreeje moeilijk zenne

check sig voor mijn results...

xpr·k

Legacy Member
als ge geen schrik hebt om via de pruis te bestellen zou ik voor de gainward 2400 gaan .

reviewtje : http://www.pcunleash.com/bbs/zboard.php?id=MyItemReview&no=37

features samengevat voor de luie mensen hier:

-flashy rood uiterlijk
-dual fan custom full copper cooler ---> 10 graden cooler als reference cooler
-bijgevoegde oc software van gainward waardoor de kaart op ULTRA settings draait (en hij kan nog hoger) zonder zijn garantie te verliezen .
-dual dvi + 1 dvitovga connector

http://www.geizhals.at/deutschland/a100613.html , op voorraad in meerdere winkels, prijs tussen de 410 en 444 euro excl . Het zit serieus te kriebelen bij mij tbh maar ik had aan mezelf beloofd geen belachelijke kosten aan men comp meer te doen, khem trouwens een paar serieuze rekeningen dak moet betalen dees maand .

TaucHeR

Legacy Member
hm ziet er deftig grakatje uit :)

iemand die deze heeft? en oc results?

Fr@gsta

Legacy Member
ge hebt daar een fabuleuze graka getoont xpr-k, maar ik hou het liever in België.

krisse

Legacy Member
Ga voor een msi kaartje te vinden op www.compu-square.be , ik heb zo ene en ben er heel tevreden van

koperen heatsink, stille en regelbare fan, draait als 2maanden op ultra speeds en niks artifacts

temps komen nooit boven 57°C

Gamedude

Legacy Member
Just wondering, die 4 games bij de Point of View, zitten die in hun originele doos en shit of zijn die bootleg?

Duivenmelker

Legacy Member
Kheb dien aopen, kost bij tones slechts 420 euro d8 ik, draait goed, reference 100%

OC prestaties ken ik niet, nog niet geprobeerd, 3dmarks05 4490 op stock speeds, das zeker nie slecht

McBr@in

Legacy Member
Ik heb de ASUS 9999 Geforce 6800 steken. Ben er tevreden van. Goede kaart. Mag wel voor hetgeen ze gekost heeft. Is goed gekoeld en ideaal voor casemodders.

Prijs was ook rond de 430€ als ik mij niet vergis.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan