Het is mss wel een beeke offtopic, maar aangezien het hier over voedingen gaat, vraag ik het maar: als ik het just verstaan hem, moet een voeding binnen ongeveer 5% van de ideale voltages blijven, en is met een no-name-voeding het probleem dat deze er vaak onder zit.
wel, ik hem hier een no-name 350 watt voeding en mijn +12-volt rail ligt constant op ongeveer 12.9 volt. Iemand een idee of ik die waarde binnen de 5% moet probere te hale en hoe?
mijn pc doe trouwes ook raar bijt opstarte: als ik hem wil opstarte, valt hij vaak na mss 1 a 2 sec uit, nog voor de POST gedaan is. hij wil dan niks meer doen, tenzij ik de voeding afzet, enkele seconden wacht en deze terug aanzet. na da een paar keer te herhale start hij uiteindelijk, maar scherm werkt nie, as ik dan gewoon reset, is er geen enkel probleem mee, zou da hier mee te make hemme?