Archief - Voeding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dave Clarke

Legacy Member
guRuh zei:
lucky me zeg ik dan ;) was eigenlijk niet de bedoeling dat ik zo'n ownage voeidng ging hebben :D
mor waar heb je die voeding gekocht vind ni echt nen leverancier in de buurt.

Sacristar

Legacy Member
the-shop heeft ze in principe in voorraad.

Ze hadden er zondag een doos vol mee op de beurs in Oostende en vermits ze deze zondag weer in Kortrijk staan en OCZ demo team zijn zullen ze er daar ook wel weer een deel mee naartoe doen en er in de winkel hebben.

mail hun anders ff of zet iets in't forum.

Fr@gsta

Legacy Member
kristos zei:
ik zou voor die tagan gaan, dat zijn ook hele goeie PSU's, niet duur op de koop toe en afaik produceren die de PSU's voor OCZ dus dan kan het gewoon geen slechte marchandise zijn :D

OCZ's worden gebouwd door ToPower.
Eerst dacht ik ook Tagan maar OCZ werknemers hebben dit zelf bevestigd.
Fortron 530watt is een aanrader. Goedkoop en zeer kwalitatief, spijtig dat ze in Belgie niet verkocht worden. Ze zijn wel verkrijgbaar via import.
Als je het liever in België houdt, ga dan voor Antec, Enermax, Tagan, OCZ ...

Sacristar

Legacy Member
ah ja :wtf:

er stak er 1 in de Axp demo pc en ze hadden er nog 1 in de doos zitten (prolly gewoon vergeten er uit te halen).

Massman

Legacy Member
raar, ze stonden daar met 2 kasten, 1 met ddr boosters erop en een andere met 2-3 voedingen van 470 watt :)

corvette

Legacy Member
OCZ Powerstream of Enermax Noisetaker.

of je kan mss eens kijken naar Tt nieuwste beestje -> 680watt voeding, ondersteuning voor PCI-E..

Sacristar

Legacy Member
Massman zei:
raar, ze stonden daar met 2 kasten, 1 met ddr boosters erop en een andere met 2-3 voedingen van 470 watt :)
ik vrees dat u scheel kijkt vriend :)

ik heb daar 8 uur versleten achter die kast, het was er maar 1, en dan nog de lege :p

Massman

Legacy Member
nu ja scheel kijk ik nog niet :D
ge bedoelt toch in kortrijk (nabij en engelse wandeling ) ?

Massman

Legacy Member
héél raar, wasser geen case bij met lanparty mobo en een asetek-wc setup ?
btw: gy = the shop stand of gy = bezoeker :)

Sacristar

Legacy Member
ja ook een chietec met lanparty en asetek (I guess, don't remember :)) watercooling

sinds kort help ik mee met de shop als ze op beurzen staan.

Massman

Legacy Member
kzal dan miszien hebben :p
mss kent ge mij nog, kwas samen mee die gast mee zijn reserator gekomen

Sacristar

Legacy Member
ah ja, die zijn nog ff blijven een klapke doen op't eind :)

- " Zalman reserator zuigt!"

- "Err, ik heb een reserator...

- "ah, ow, jah, ..."

:lol:

Melchett

Legacy Member
tis misschien wel een stomme vraag maar wa program gebruikte gullie om u voltages in windows te bekijke?

inspiratieloos

Legacy Member
enermax 470 watt, dual 12 volt rail, 35 A op 3.3 , 5 , 12 volt lijnen!! :applause:

en enorm stabiele lijnen zelfs met 3800+ @ 4000+, verschillende hds, veel lichtwerk in pc, ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan