Dave Clarke
Legacy Member
mor waar heb je die voeding gekocht vind ni echt nen leverancier in de buurt.guRuh zei:lucky me zeg ik danwas eigenlijk niet de bedoeling dat ik zo'n ownage voeidng ging hebben
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mor waar heb je die voeding gekocht vind ni echt nen leverancier in de buurt.guRuh zei:lucky me zeg ik danwas eigenlijk niet de bedoeling dat ik zo'n ownage voeidng ging hebben
![]()
kristos zei:ik zou voor die tagan gaan, dat zijn ook hele goeie PSU's, niet duur op de koop toe en afaik produceren die de PSU's voor OCZ dus dan kan het gewoon geen slechte marchandise zijn![]()
ik vrees dat u scheel kijkt vriendMassman zei:raar, ze stonden daar met 2 kasten, 1 met ddr boosters erop en een andere met 2-3 voedingen van 470 watt![]()

