Archief - system requirements half life 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

slijpschijf

Legacy Member
azzurri zei:
Ten eerste hoorde deze post thuis in het half-life forum meer dacht ik maar goed, dit is natuurlijk geen ramp. Probeer wel eens eerst de forum regels te lezen.

Ten tweede is je enthousiasme heel leuk om te zien op dit forum en we zullen nog veel van u horen en blabla en lief zijn voor mekaar, kusjes, blabla. Maar overdrijf hier niet in.

Ten derde probeer posts te vermijden waarin je een heel deftige pc post en dan nog eens vraagt of die half-life2 kan draaien. Je wist het zelf ook wel.

Ten vierde moogde nog van geluk spreken dat je het hier in hardware forum gepost hebt, had je het ergens anders gepost was je totaal uitgekafferd (nog meer ja).

Ten vijfde de mensen mogen hier ook wel wat vriendelijker zijn, wees dan slim en reageer niet op zo posts.

Ten zesde een eigen raad aan mezelf volg punt 5. van je gelul zelf op.


ten zevende, je kan je eigen thread deleten... :)

el slettos

Legacy Member
Kzal voortaan meer oplette waar ik post :)
system requirements ---> direct gedacht aan hardware ( tja, wel voor een spel maarja)

i agree with azzurri , de mensen mogen hier inderdaad wel een beetje vriendelijker zijn, en mekaar niet zou uitkaffen als er een nieuweling de forums begint te gebruiken ( ik dus :) )

Ik wou het gewoon ECHT wel zeker zijn , want ik wil hl2 spelen zonder geenen lag'tje.

yoo

scorpion007

Legacy Member
ok , ge zijt nie nieuw want ge zij al 1 jaar geregistreerd. 6800 is geen slechte koop , zeker nie , mer et klein probleempje is da hl² nog nie uit is , en daarom nog niemand getest kan hebbe. Maar als het me u kaart nie draait , draait et me geen enkele kaart.

Ge hed idd geluk da ge op hardware hed gepost , tschijnt da wij de vriendelijkste mense van gans et forum zen ;)

-Vipr-

Legacy Member
el slettos zei:
Dus volgens slijpschijf trekt mijn systeem op niets?

omg: splinternieuwe pc hoor!
p 4 3.0 Ghz
1 giga ram
en ne high-end geforce 6800 128 ram , en ik heb er speciaal nog ne arctic vga cooler silencer 5 bij gekocht, om hem beter te laten koelen.

Da kan gewoon niet slecht zijn , ge zijt gewoon jaloers vent

Zeg nu toch zelf, ik moet dat toch wel deftig kunnen draaien?!

Of niet? (en waarom ?)

Thx
high end die kaart ? -> lol
die 128 versie is dus wel pokke veel trager naar mijn weten dan die goeie GT en ULTRA met 256 ......

scorpion007

Legacy Member
hoeveelheid geheuge maak nu ook nie veel uit é :p , natuurlijk is non ultra trager dan gt / ultra , da verklaart ook et prijsverschil :p

Jry

Legacy Member
Omg ik heb net al die berichten gelezen das dus echt lachen !!! :woohoo: :rofl:

Das juist hetzelfde ofda ik ff m'n specs post, en vraag ofda ik het kan draaien, lol ...

Nvm ...

Voor de zoveelste keer al, ja ge kunt het draaien :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan