slijpschijf
Legacy Member
azzurri zei:Ten eerste hoorde deze post thuis in het half-life forum meer dacht ik maar goed, dit is natuurlijk geen ramp. Probeer wel eens eerst de forum regels te lezen.
Ten tweede is je enthousiasme heel leuk om te zien op dit forum en we zullen nog veel van u horen en blabla en lief zijn voor mekaar, kusjes, blabla. Maar overdrijf hier niet in.
Ten derde probeer posts te vermijden waarin je een heel deftige pc post en dan nog eens vraagt of die half-life2 kan draaien. Je wist het zelf ook wel.
Ten vierde moogde nog van geluk spreken dat je het hier in hardware forum gepost hebt, had je het ergens anders gepost was je totaal uitgekafferd (nog meer ja).
Ten vijfde de mensen mogen hier ook wel wat vriendelijker zijn, wees dan slim en reageer niet op zo posts.
Ten zesde een eigen raad aan mezelf volg punt 5. van je gelul zelf op.
ten zevende, je kan je eigen thread deleten...


, natuurlijk is non ultra trager dan gt / ultra , da verklaart ook et prijsverschil