Archief - system requirements half life 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spetznas

Legacy Member
el slettos zei:
Dus volgens slijpschijf trekt mijn systeem op niets?

omg: splinternieuwe pc hoor!
p 4 3.0 Ghz
1 giga ram
en ne high-end geforce 6800 128 ram , en ik heb er speciaal nog ne arctic vga cooler silencer 5 bij gekocht, om hem beter te laten koelen.

Da kan gewoon niet slecht zijn , ge zijt gewoon jaloers vent

Zeg nu toch zelf, ik moet dat toch wel deftig kunnen draaien?!

Of niet? (en waarom ?)

Thx


Tuurlijk kun je dat op high draaien, maar moet je daarom een nieuwe thread openen of kon je dat gewoon niet in die thread over je 'vriend' eens gevraagd hebben :ironic: . Als je Doom 3 op high kon draaien, zal HL2 ook wel lukken.

el slettos

Legacy Member
En stoefen? Das toch nie waar?

Er zijn veeeel betere pc's dan de mijne, keb er zolang voor gespaard, en die domme v3nator gaat mij een beetje zitten uitkakken?

rofl wat een naab

el slettos

Legacy Member
Eindelijk een goede mening gekregen
:)

thx spetznas, zeg nu zelf: ik stoef toch nie me min pc?
das voor lame gasten die gewoon rijk zijn en daarmee dan stoefen, en super pc's kopen & stuff.

Kiss meine aars , v3nator

slijpschijf

Legacy Member
el slettos zei:
En stoefen? Das toch nie waar?

Er zijn veeeel betere pc's dan de mijne, keb er zolang voor gespaard, en die domme v3nator gaat mij een beetje zitten uitkakken?

rofl wat een naab

en terecht ;), posts zoals deze moeten ze closen :)

Zoek eerst de betekenis eens op van naab ;), want gij zijt nen groteren naab ze :D

el slettos

Legacy Member
nOOOOOOO, please geen ban!!

kgebruik dit post-systeem nog maar een dagje, kversta het al wel , maar komaan, das toch geen reden voor mij te bannen?

wist ik veel dat ik dat in games forum moest posten, system requirements , das toch hardware?

Ja toch, ---> ?

spetznas

Legacy Member
Sorry hoor el slettos maar dit is gewoon een zinloze thread, je had daarnet gewoon in de andere thread even kunnen vragen of je specs goed genoeg waren. Dan was dit gedoe overbodig geweest.

Mods slotje graag.

slijpschijf

Legacy Member
el slettos zei:
nOOOOOOO, please geen ban!!

kgebruik dit post-systeem nog maar een dagje, kversta het al wel , maar komaan, das toch geen reden voor mij te bannen?

wist ik veel dat ik dat in games forum moest posten, system requirements , das toch hardware?

Ja toch, ---> ?

geen ban, hoewel dan hebde eens tijd om alle forums af te gaan en stickys te lezen :)
gij zijt zo weer een gastje van 14 zeker :wtf:

el slettos

Legacy Member
Sorry hoor gasten , echt waar ! :eek:
Maar ik ken dit systeem nog niet goed,
dat begrijpen jullie toch wel? :sad:

kdacht echt wel dat er op dit forum zo'n gasten zaten met zo'n superdure alienware pc's, met X800 XT"s en 6800 Ultra's. :doh:

Want jullie kennen er zoveel van, ik dacht da dus.

ONNODIGE THREADS STARTEN ZAL IK NOOIT MEER DOEN !!

WEES DAAR MAAR ZEKER VAN!
:niceone:

b0rt

Legacy Member
el slettos zei:
Sorry hoor gasten , echt waar ! :eek:
Maar ik ken dit systeem nog niet goed,
dat begrijpen jullie toch wel? :sad:

kdacht echt wel dat er op dit forum zo'n gasten zaten met zo'n superdure alienware pc's, met X800 XT"s en 6800 Ultra's. :doh:

Want jullie kennen er zoveel van, ik dacht da dus.

ONNODIGE THREADS STARTEN ZAL IK NOOIT MEER DOEN !!

WEES DAAR MAAR ZEKER VAN!
:niceone:
niemand, ma dan ook niemand mag imo eerst posten vóór ze weten hoe het forum in elkaar zit....

scorpion007

Legacy Member
ik heb een fx55 , 6800 ultra en 2 gig ram

zou ik het op medium kunne draaie ?






:unsure:

scorpion007

Legacy Member
kben bezig , ben al volop ont tweaken , mss haal ik de 30fps op medium nog

el slettos

Legacy Member
:) :) :) :)

lol scorpion :wtf:

:woohoo: eindelijk ne gast gevonden die bij mij past :ironic:

Kerel, ge gaat dat draaien op high of ultra high :niceone:

Da gaat ownen op uw pc :D

Greetz El Slettos ( tforum neebke) :applause:

slijpschijf

Legacy Member
el slettos zei:
:) :) :) :)

lol scorpion :wtf:

:woohoo: eindelijk ne gast gevonden die bij mij past :ironic:

Kerel, ge gaat dat draaien op high of ultra high :niceone:

Da gaat ownen op uw pc :D

Greetz El Slettos ( tforum neebke) :applause:

ah, em durft nog posten :sad: :p

inspiratieloos

Legacy Member
el slettos zei:
Dus volgens slijpschijf trekt mijn systeem op niets?

omg: splinternieuwe pc hoor!
p 4 3.0 Ghz
1 giga ram
en ne high-end geforce 6800 128 ram , en ik heb er speciaal nog ne arctic vga cooler silencer 5 bij gekocht, om hem beter te laten koelen.

Da kan gewoon niet slecht zijn , ge zijt gewoon jaloers vent

Zeg nu toch zelf, ik moet dat toch wel deftig kunnen draaien?!

Of niet? (en waarom ?)

Thx

n/o maar op da systeem ben ik echt nie jaloers :p ge komt ier gewoon stoefen omdat ge nieuw speelgoedje hebt, elk klein kind kan op google vinden of zijn systeem het aankan ofniet, er zijn 100den benchmarks.
btw kvind ma dom da ge ne 3.0 p4 hebt gekocht alst nog ma nieuw is, ge had beter ne AMD64bit gepakt, kon je miss nog wa stoefen :p
edit : high end is 6800 GT/Ultra 256 mb of X800 pro/XT. stoef ergens anders.

scorpion007

Legacy Member
inspiratieloos zei:
n/o maar op da systeem ben ik echt nie jaloers :p ge komt ier gewoon stoefen omdat ge nieuw speelgoedje hebt, elk klein kind kan op google vinden of zijn systeem het aankan ofniet, er zijn 100den benchmarks.
btw kvind ma dom da ge ne 3.0 p4 hebt gekocht alst nog ma nieuw is, ge had beter ne AMD64bit gepakt, kon je miss nog wa stoefen :p
edit : high end is 6800 GT/Ultra 256 mb of X800 pro/XT. stoef ergens anders.


owned ? :p


eindelijk ne gast gevonden die bij mij past

Sorry , ben nie gay

Greetz El Slettos ( tforum neebke)

da moest ge nie zegge hoor , da wiste we al da ge noobke waard :evil:





PS. Kzen beetje slechtgezind vandaag , ff nie op lette :p

tha_rippa1be

Legacy Member
Doom Dragon zei:
k dan voor alle sukkels lijk mij ..

ik heb dus MAAR zo ne pc ..

P3 733mhz
256 mbram
GF4MX
....

moe al nie meer verder gaan

zal dus totaal nie HL² kunnen draaien :sad:
maar kan mij nieten schelen .. omda ge toch nie aan exemplaren zult geraken de eerste weken na de release (al die pre-orders .. kijk maar eens naar de pre-orders voor Halo2 op den xbox)

PS: binnen een goe 5 maanden en nieuwe PC

:p
ne P43.8 GHZ :D
(wil infeitelijk w8ten tot de P4 4ghz uitkomt .. maarja voor wanneer is da
koop anders de 4000+ van amd. is evenwaardig met een p4 4000mhz (ik vind zelf beter)en dan nog is 64 bit dus met win xp64 ong dubbele performance.

scorpion007

Legacy Member
Doom Dragon zei:
k dan voor alle sukkels lijk mij ..

ik heb dus MAAR zo ne pc ..

P3 733mhz
256 mbram
GF4MX
....

moe al nie meer verder gaan

zal dus totaal nie HL² kunnen draaien :sad:
maar kan mij nieten schelen .. omda ge toch nie aan exemplaren zult geraken de eerste weken na de release (al die pre-orders .. kijk maar eens naar de pre-orders voor Halo2 op den xbox)


PS: binnen een goe 5 maanden en nieuwe PC

:p
ne P43.8 GHZ :D
(wil infeitelijk w8ten tot de P4 4ghz uitkomt .. maarja voor wanneer is da

koop u nu nen 64 bit 3800+ , ge ga minder gle dkwijt zen en u pc is beter ;)

beter wa meer geld geve on graka , 6800gt is goei keus , en dan nog 2*512 corsair ram erbij en ge hed ne neig schone high end pc ;)

The Crow

Legacy Member
*zucht* em kom echt nie stoefen ze neenee, als ge net zegt da ge een splinternieuw systeempke hebt wete toch bijna 90% zeker da ge de meeste spellen kunt draaien he snul, ge zegt zelf:

Dus volgens slijpschijf trekt mijn systeem op niets?

omg: splinternieuwe pc hoor!
p 4 3.0 Ghz
1 giga ram
en ne high-end geforce 6800 128 ram , en ik heb er speciaal nog ne arctic vga cooler silencer 5 bij gekocht, om hem beter te laten koelen.

Da kan gewoon niet slecht zijn , ge zijt gewoon jaloers vent

Zeg nu toch zelf, ik moet dat toch wel deftig kunnen draaien?!

Of niet? (en waarom ?)

Thx

als ge zelf het een über pc vindt en ugraka high end vindt, loop dan henne he en speel HL2... vooral het zinneke

"Da kan gewoon niet slecht zijn , ge zijt gewoon jaloers vent"

zegt al genoeg dat het een (mislukte) stoef thread is, idiot son of an asshole.

close please
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan