spetznas
Legacy Member
el slettos zei:Dus volgens slijpschijf trekt mijn systeem op niets?
omg: splinternieuwe pc hoor!
p 4 3.0 Ghz
1 giga ram
en ne high-end geforce 6800 128 ram , en ik heb er speciaal nog ne arctic vga cooler silencer 5 bij gekocht, om hem beter te laten koelen.
Da kan gewoon niet slecht zijn , ge zijt gewoon jaloers vent
Zeg nu toch zelf, ik moet dat toch wel deftig kunnen draaien?!
Of niet? (en waarom ?)
Thx
Tuurlijk kun je dat op high draaien, maar moet je daarom een nieuwe thread openen of kon je dat gewoon niet in die thread over je 'vriend' eens gevraagd hebben :ironic: . Als je Doom 3 op high kon draaien, zal HL2 ook wel lukken.

, posts zoals deze moeten ze closen 


ad: 
eindelijk ne gast gevonden die bij mij past :ironic: 