Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
scorpion007 zei:wa ne kutpc, mijne is vele beter ze
. Koopt u snel nieuwe graka , want me da oud ding gade nie hoger als alles op ultra low rake


scorpion007 zei:deze thread is kapotgaan wer :d , kben eigelijk van plan te upgrade , dien fx55 / 2gig arm / 6800ultra sta ier al 2 weke , da ding is oud man...

samme007 zei:de threads van servet ofzo zijn om mee te lachen( n/o )
, en bij elke thread dat em start quote wel iemand zijn sig 
el slettos zei:far cry lagt soms zelfs beetje, dus ja? ik vind het zelf geen über pc neen, en ik dacht echt wel da die geforce 6800 een high-end was, omdat die zoveel kost en al.

ik denk toch wel dat ik een goede kaart gekocht heb, want het is een 68-- serie kaart. Wat is jullie mening over deze kaart? 
el slettos zei:Dus volgens slijpschijf trekt mijn systeem op niets?
omg: splinternieuwe pc hoor!
p 4 3.0 Ghz
1 giga ram
en ne high-end geforce 6800 128 ram , en ik heb er speciaal nog ne arctic vga cooler silencer 5 bij gekocht, om hem beter te laten koelen.
Da kan gewoon niet slecht zijn , ge zijt gewoon jaloers vent
Zeg nu toch zelf, ik moet dat toch wel deftig kunnen draaien?!
Of niet? (en waarom ?)
Thx