Archief - system requirements half life 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

raintjah`

Legacy Member
Zo.
Ik heb een AMD 4000+ 64bit
1024GB DDR ram
Radeon X800XT
Western digital (10000RPM)

zou ik t kunnen draaien? :ironic:

Als ge wilt weten of ge t kunt draaien kijk naar de min. specs

--> you are a dweeb2k :scream:

Out.

scorpion007

Legacy Member
wa ne kutpc :s , mijne is vele beter ze :p. Koopt u snel nieuwe graka , want me da oud ding gade nie hoger als alles op ultra low rake

slijpschijf

Legacy Member
kvind dees wel nog nen goeien thread :D
eindelijk nog eens met iemand kunne lache :D

slijpschijf

Legacy Member
scorpion007 zei:
wa ne kutpc :s , mijne is vele beter ze :p. Koopt u snel nieuwe graka , want me da oud ding gade nie hoger als alles op ultra low rake

in ne stoefthread moogde stoefen e :D :D

Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds. :angry:

scorpion007

Legacy Member
deze thread is kapotgaan wer :d , kben eigelijk van plan te upgrade , dien fx55 / 2gig arm / 6800ultra sta ier al 2 weke , da ding is oud man...

raintjah`

Legacy Member
Ik heb hier nog ne P2 600mhz. Die presteert nog beter dan de uwe man. Vooral mijn onboard VGA vreet uw kaartje op.

samme007

Legacy Member
de threads van servet ofzo zijn om mee te lachen :rofl: ( n/o )

deze van el slettos zijn om je te ergeren :angry:

slijpschijf

Legacy Member
scorpion007 zei:
deze thread is kapotgaan wer :d , kben eigelijk van plan te upgrade , dien fx55 / 2gig arm / 6800ultra sta ier al 2 weke , da ding is oud man...

ge kunt da in de congo verkopen, daar willen ze van die oude spullen wel :music: :music:

el slettos

Legacy Member
Met mijn nieuwe pc kan ik wel doom 3 niet draaien mss?
die geforce 6800 komt pas volgende week binnen, nu heb ik nog ne geforce fx 5600
Als ge gewoon ne nieuwe pc koopt wil dat niet zeggen dat ge ALLE games kunt spelen, maar mss de meeste....

far cry lagt soms zelfs beetje, dus ja? ik vind het zelf geen über pc neen, en ik dacht echt wel da die geforce 6800 een high-end was, omdat die zoveel kost en al.

EN IK HEB WEL ECHT DE MOEITE GEDAAN OM BENCHMARKS TE ZOEKEN OP GOOGLE EN SYSTEM REQUIREMENTS, MAAR IK VOND DEZE FORUMS WEL ECHT DE BESTE PLAATS VAN ALLEMAAL OM MIJN VRAAG TE PLAATSEN. IK WIST DAT JULLIE ZOIETS NOG BETER ZOUDEN WETEN , WANT IK HEB 8 SITES MET VERSCHILLENDE MENINGEN OVER DE SYSTEM REQUIREMENTS VOOR HALF LIFE 2! WANT IEDEREEN BOFT ZO MET DE TELENET FORUMS , DUS BESLOOT IK OM ZE ZELF TE GAAN GEBRUIKEN .

Ik vind het gewoon goed dat jullie je hulp en kennis willen aanbieden aan mensen die hulp nodig hebben of met vragen zitten.

Hiermee sluit ik dit af, hopelijk zien jullie dit in in de toekomst hoe ik het bedoelde.

slijpschijf

Legacy Member
samme007 zei:
de threads van servet ofzo zijn om mee te lachen :rofl: ( n/o )

is da diene met zijn sig: pc problemen? mail ....

das wel waar :rofl: :rofl: , en bij elke thread dat em start quote wel iemand zijn sig :lol:

slijpschijf

Legacy Member
el slettos zei:
far cry lagt soms zelfs beetje, dus ja? ik vind het zelf geen über pc neen, en ik dacht echt wel da die geforce 6800 een high-end was, omdat die zoveel kost en al.

Is nie echt high-end ze, ik kan je wel aan een tnt2 ultra!! helpen, deze kost wel 851€ incl, dit is wel een high-end kaart, kijk eens naar de prijs :scream:

scorpion007

Legacy Member
misverstand nr 1 : duur is nie gelijk aan supergoe
misverstand nr 2 : op het telenet forum helpt men u alleen als ge stickeys eerst leest , en de search gebruikt

synopsys

Legacy Member
zou ik het kunnen draaien op een

p4 2.4ghz
768ddr
Geforce 4 mx

raintjah`

Legacy Member
ADMIN DELETE PLS

Andere forumgebruikers: kdenk wel da der genoeg geblèrt is :)

Slot pls.

el slettos

Legacy Member
ja, wat zijn die "stickeys" eigenlijk? search heb ik ook nog nooit gebruikt :)

raintjah`

Legacy Member
Een stickie is de bovenste post op een forum waar "Stickie" voor staat. Moeilijk :scream:

Als ge u nie verder belachelijk wilt maken zou ik stoppen met posten en eerst het forum wat doorbladeren.

el slettos

Legacy Member
Vinden jullie dat ik een goede koop gedaan heb aan die geforce 6800 128 ram?
Want ik kon nergens de GT versie vinden of bestellen , jmr.

Ik heb nen Arctic vga silencer 5 gekocht, dat hij nog beter koelt en al.
Ik wil gewoon doom 3 , far cry, en half life 2 zeker op medium kunnen draaien.
Is dit een goede koop of niet? Want ik krijg hem volgende week thuis geleverd...

:) ik denk toch wel dat ik een goede kaart gekocht heb, want het is een 68-- serie kaart. Wat is jullie mening over deze kaart? :)

thx

azzurri

Legacy Member
Ten eerste hoorde deze post thuis in het half-life forum meer dacht ik maar goed, dit is natuurlijk geen ramp. Probeer wel eens eerst de forum regels te lezen.

Ten tweede is je enthousiasme heel leuk om te zien op dit forum en we zullen nog veel van u horen en blabla en lief zijn voor mekaar, kusjes, blabla. Maar overdrijf hier niet in.

Ten derde probeer posts te vermijden waarin je een heel deftige pc post en dan nog eens vraagt of die half-life2 kan draaien. Je wist het zelf ook wel.

Ten vierde moogde nog van geluk spreken dat je het hier in hardware forum gepost hebt, had je het ergens anders gepost was je totaal uitgekafferd (nog meer ja).

Ten vijfde de mensen mogen hier ook wel wat vriendelijker zijn, wees dan slim en reageer niet op zo posts.

Ten zesde een eigen raad aan mezelf volg punt 5. van je gelul zelf op.

Ironpole

Legacy Member
el slettos zei:
Dus volgens slijpschijf trekt mijn systeem op niets?

omg: splinternieuwe pc hoor!
p 4 3.0 Ghz
1 giga ram
en ne high-end geforce 6800 128 ram , en ik heb er speciaal nog ne arctic vga cooler silencer 5 bij gekocht, om hem beter te laten koelen.

Da kan gewoon niet slecht zijn , ge zijt gewoon jaloers vent

Zeg nu toch zelf, ik moet dat toch wel deftig kunnen draaien?!

Of niet? (en waarom ?)

Thx


Ge zegt nu da hij het zeker deftig zal kunnen draaien, nieuwe PC, kei snel en goed enzo. Waarom vraagde dan ofda gaat draaien? Stoefer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan