Archief - Maxtor word verleden tijd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SMa

Legacy Member
dan heb jij geluk met je schijf, en heb je wrs ook een goede case

maxtors maken echt wel meer lawaai...

Ironpole

Legacy Member
Na 2 jaar Seagate kapot, nu een half jaar een Maxtor, hopelijk ga ik die nog in garantie kunnen doen als die da overnemen? Anders voor dat Seagate Maxtor overneemt mijn schijf ff verneuken :unsure:

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Maxtors maken veel lawaai (zou kunnen maar ik heb daar geen last van) en de betrouwbaarheid trekt op niet veel om het zo te zeggen?
Dat zou kunnen maar hier heb heb nog altijd geen probs en ik wil het liefst zo houden.

Hier zitten er 2 Maxtor schijven (120 gig & 200 gig) in & 1 van Seagate (80 gig).

Vind Seagate wat aan de dure kant en jah iedereen of toch bijna iedereen raad nu blijkbaar WD aan wel de volgende HD dat ik koop zal een WD worden. :D

Yondaime

Legacy Member
Volgens iemand dat ik ken die pc winkel heeft zijn seagates op moment beter van qualiteit. en ik heb minder goeie ervaring met WD. Eerste dag dat ik een WD 200 gig aanshafte was het plastiek gesmolten . (constructie fout hadde ze toen gezegd) Nu na een jaar 9 maanden begint em te mankeren. werkt nu 4 keer trager als normaal. spel spele of film checke lukte niemeer want em haperde constant. Kheb nu een nieuwe hd gekocht (250gig Seagate) . een geluk dat ik 3 jaar garantie heb op WD hd. Dus kan ik nog ander voor in de plek hebbe. Op seagate hd heb ik 5 jaar garantie.

Deguchi

Legacy Member
eniac zei:
Dus jij spreekt tegen dat mijn systeem fluisterstil is? Of dat er een Maxtor in dat systeem zit? Of dat mijn WD luider is dan mijn Maxtor?

Nee serieus, ik zeg niet dat WD luider is dan Maxtor. Wat ik wel zeg, is dat het min of meer zever is dat Maxtor "zeeeeeeeer veel lawaai" maakt.

dan hebt gij geluk en ik pech he met maxtor schijven :/
hier maakt die echt wel veel lawaai :/

Davion

Legacy Member
Idd, hier ook + ze staat op rubberen voetjes in de Sonata, dus daar kan het niet aan liggen normaal.

Davion

Legacy Member
Tot nu toe is het nog een deftige discussie dus mag em open blijven :)

Mich

Legacy Member
eniac zei:
Ik zei het in de andere thread ook al, ten tijde van onze (Davion & ik) vorige grote discussie heb ik naar een paar grote Belgische shops gemaild om eens te vragen naar de failure rate van Maxtor. Geen enkele gaf aan dat dat merkbaar hoger lag dan andere merken.
Plus het feit dat geen enkele cijfers gewag maken van hogere failure rates voor Maxtor (uitgenomen hun 200GB model van een tweetal jaar geleden).
Dit is er eentje om in te kaderen.

Ik heb drie maxtors (40gb ide, 160gb ide, 80gb sata) en met nog geen enkele probs gehad.

$anka

Legacy Member
Lork zei:
Moest ik Crew zijn gaat deze dicht *hint* :offtopic:

ben ik volledig mee eens. ik had dat in pm ook al naar davion gestuurd.

om maar een voorbeeld te geven, topics over amd vs intel zijn ook verboden, gewoon omwille van al de flame's en fanboys

in de situatie zoals deze is dit ook zo, ge hebt vooral seagate, wd en maxtor fanboys. en der komt niks anders al geflame uit.

als ge geflame over die 3 wilt lezen gebruik dan gewoon de search, is al dikwijls genoeg over gelult

maja, harde schijven is iet anders als cpu's zeker ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan