R-evolution™'
Legacy Member
steek NOOIT geen maxtor in een externe hdd . ik heb die externe hdd behuizing nu sinds men verjaardag (28 november) en heb der toen een maxtor 160GB ingeduwd . Ondertusse al 4 keer gecrashd . Nu heb ik er een 120 gb seagate inzitte sinds een paar dage . veel stiller en minder warm . Nog geen enkele crash ook al heeft men buurmanneke em gistere omgeduwd *kaboemm* 



