troid
Legacy Member
Gamedude zei:Hoe komt het dan dat er ook nog geen Geforce 6800 GT PCI-E's in Duitsland zijn? daar is de nforce 4 toch wel al...
Ja, maar ik bedoel wanneer nforce4 echt in massa productie is. Nu vind je het maar in een paar winkels.


