Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dan zoude aan fsb 1200 draaien, da is al vrij hoog maar als ge extreem gaat kunde hier nog een stuk over gaan zewxphe zei:Hoever denk je wel te gaan dan met die 2.4, kweet nie of da klopt maar da proggie van asus zegt dat mijn 2.4ghz(c) max aan 3600 zal draaien. Nu draait em 3.3 met standaart koeler.
) dus gewoon geleidelijk aan je fsb omhoog duwen tot het zaakje onstabiel word en dan je voltage verhogen (binne de perken blijven) en je temps in het oog houden

mem divider op 1/1 timings 2.5/3/3/8 pat enabled

kristos zei:terug dual channel dus meer banbreedte... ok
dus meer grafische power... like what the f***![]()
Fr@gsta zei:Beetje logisch nietwaar? Kijk maar naar het verschil bij 3DMark01 scores tussen single channnel Socket 754 en Dual Channel Socket 939 clock voor clock. De verhouding geheugenbandbreedte en kaartsnelheden moeten wel in verhouding liggen natuurlijk. Een GF4MX gaat geen baat hebben bij 7000mb/s.

ik zie gewoon de link niet tussen de bandbreedte van je geheugen en de prestatiewinst die je daardoor dus blijkbaar zou krijgen voor je grafische kaart...Fr@gsta zei:Beetje logisch nietwaar? Kijk maar naar het verschil bij 3DMark01 scores tussen single channnel Socket 754 en Dual Channel Socket 939 clock voor clock. De verhouding geheugenbandbreedte en kaartsnelheden moeten wel in verhouding liggen natuurlijk. Een GF4MX gaat geen baat hebben bij 7000mb/s.