Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, ik zou de P4 overclocking howto op www.crazymodders.be eens lezen, daar wordt je al wel wat wijzer uitghostblade zei:het is een prescot maar op de stiky staat er duidelijk dat de intel CPU's gelockt zijn en dat je alleen de FSB kan wijzigen

SkateDivision zei:idd, ik zou de P4 overclocking howto op www.crazymodders.be eens lezen, daar wordt je al wel wat wijzer uit![]()
ghostblade zei:@27 hbe jij je pc tot het uiterste geoct ? want in je signature staat er P4 [email protected]

ghostblade zei:maar welke cooler mag dat wel zijn (heb er ook 1 nodig graakt ier ook warm door niets te doen
***ARF*** zei:me dunkt da der hier ne hoop "denkt" da hij kan oc'en maar het toch ni echt "kan"
de dingen die hier in den thread staan doen mij gewoon me vertomming slagen.![]()
heb nu geene tijd om ne deftige post te zetten (zit in de les)
als ik thuis kom en der staan nog geen deftige posts zal ik er wel iets bijzetten.
btw diene [email protected] is ni extreem ze
hier [email protected] *2 (2 verschillende cpu's)
[email protected]
[email protected]
3.4@ heb hem nog maar nen dag (nog ni kunne teste)
allemaal mem sync me fsb
en dit zijn eigenlijk ook maar middelmatige oc's

WiD26 zei:Ik heb nooit gezegd dat da extreem is he,ik heb gewoon zijn vragen beantwoord.
Btw ik heb er bij gezet dat mijn mem en mobo me tegen houden,ik zou een droop mod moeten doen en pc4000 moeten aanschaffen.En dat gaat niet lang meer duren![]()


***ARF*** zei:hier [email protected]
en dit zijn eigenlijk ook maar middelmatige oc's