corvette
Legacy Member
easypanic zei:MMM, nu overdrijft ge toch een beetje over die Neo2 hoor.
de laatste revs van de msi kunnen zalige hoge htt speed aan..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
easypanic zei:MMM, nu overdrijft ge toch een beetje over die Neo2 hoor.
dividers ofzow nie geprobeert? :ironic:Davion zei:NUja maat, ik heb op mijne PC hier met alle instellingen gerommeld (zelfs op 3-4-4-8) maar hij wil niet hoger gaan 1:1 met dat voltage, hij heeft meer volt nodig..

-[DTT]- Jumpy zei:dividers ofzow nie geprobeert? :ironic:
da ligt gwn aan die chipset
ik heb nx tegen u of uw ASUS bord ofzow, en ge had oowk geen andere keuze op die moment
ma dan afkomen van geef mij TCCD, das gwn bullshit![]()
TranceGod zei:ah en ik dacht dat Epox > DFI?blijkbaar niet dus ...![]()
corvette zei:dacht ik ook..
Epox is toch ook zéér goed;;
Davion zei:De EpoX heeft meer Vmod's nodig, ed DFI heeft standaard al 3.3VDimm, 2.1Vcore.. enz..