Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.
.
.Davion zei:oki, ben nu zeer zeker, ik gan het een dezer dagen bestellen.Samen met wat AS5, kga ook wat schuurpapier korrel 600/1200 halen om die heatsink (BOXED copper/alu van AMD) eens goed op te lappen.

mss dat deze thread u helpt : https://www.beyondgaming.be/forumsDavion zei:lal fouten ?
Ge bedoelt de slechte lay-out van de MSI ?
de ASUS heeft geen enkele fout (buiten de rev.1.x die geen AGP/PCI-lock had, maar alle huidige mobo's zijn normaal rev.2 met wel werkende lock)
easypanic zei:Die overclock kan, temps is andere zaak.
Maar zolang het stabiel is, geen zorgen maken erover.
) (standard 2000
)Mja, nu zou de volle 205 htt toch zeker haalbaar moeten zijn met dat moederbord denkik :applause:easypanic zei:Ah, dan is er nog veel werk aan de winkel moehaha.

op http://images.google.be/images?q=kerstman&hl=nl 
Den Pierre zei:Mja, ik d8 altijd dat die Asus K8N-E-Deluxe geen enkele fout had, dus ik zou voor dit moederbord gaan.
Ik zou zeggen, layout en stabiliteit boven alles :applause:
mss dat deze thread u helpt : https://www.beyondgaming.be/forums

slijpschijf zei:En gij denkt met dien boxed cooler 2.5 ghz te halen, met nog deftige temps![]()
slijpschijf zei:En gij denkt met dien boxed cooler 2.5 ghz te halen, met nog deftige temps![]()
(4x120mm'ers in ne Sonata = rrz kwa koeling)Den Pierre zei:Mja, ik d8 altijd dat die Asus K8N-E-Deluxe geen enkele fout had, dus ik zou voor dit moederbord gaan.
Ik zou zeggen, layout en stabiliteit boven alles :applause:
mss dat deze thread u helpt : https://www.beyondgaming.be/forums
easypanic zei:Die overclock kan, temps is andere zaak.
Maar zolang het stabiel is, geen zorgen maken erover.
slijpschijf zei:We zullen wel zien of hij zijn eigen record kan verbreken met zijn mobo. (momenteel 2030mhz) (standard 2000
)
), met die DFI lukt dat heus wel 
slijpschijf zei:Davion, ge waart precies zo trots op uwen asus, en iedereen maar asus aanraden, en nu zelf nen anderen kopen![]()
Daikatana zei:is zeker te doen ze mene 3200 deed 2.55 met boxed cooler zonder probs
Davion zei:Als config in opbouw is met mobo zal ik es wa pics pakken, dan weet ge wa voor fans da kik heb...(4x120mm'ers in ne Sonata = rrz kwa koeling)

Davion zei:Met de DFI scheelt er ook totaal niets en dat mobo is later dan de ASUS/MSI uitgekomen, als ge niet wilt OC'en is die ASUS de beste, wilde echter veel opties (en vooral, 3.3Vdimm!!) dan moet ge voor den DFI gaan.
.Davion zei:Geef mij TCCD chips en ik haal met dit mobo ook 2300Mhz (hoger niet, want dat = SATA schijf corrupt), met die DFI lukt dat heus wel
![]()
, had gij u dien msi gekocht moeste nu dien dfi niet kopen, en veel verschil gaat der niet opzitten in oc tussen beide als ge nog boxed gaat gebruiken. Davion zei:Ik koop toch wat ik wil hé ?, en ik was 'trots' op ASUS' A8V Deluxe rev.2 tegenover de problematische Neo2..
oké da is bullshitDavion zei:Geef mij TCCD chips en ik haal met dit mobo ook 2300Mhz (hoger niet, want dat = SATA schijf corrupt), met die DFI lukt dat heus wel
![]()
Davion zei:Ik koop toch wat ik wil hé ?, en ik was 'trots' op ASUS' A8V Deluxe rev.2 tegenover de problematische Neo2..
.slijpschijf zei:Een soort straaljager dus, goed om eens te benchen, maar om alle dagen in het lawijt te zitten... niks voor mij ze![]()

Maar had ge u diene msi gekocht, dan moeste maar 1 mobo kopen.
Asus de beste? de msi en dfi zetten standard ook betere prestaties neer...
Ik geef u niks!, had gij u dien msi gekocht moeste nu dien dfi niet kopen, en veel verschil gaat der niet opzitten in oc tussen beide als ge nog boxed gaat gebruiken.
Idd, en iedereen begaat miskopen, maar niet iedereen wil dat precies toegeven...
NUja maat, ik heb op mijne PC hier met alle instellingen gerommeld (zelfs op 3-4-4-8) maar hij wil niet hoger gaan 1:1 met dat voltage, hij heeft meer volt nodig..-[DTT]- Jumpy zei:oké da is bullshit
uwe CH loopt 10*200
met uw TCCDs zoude 10*230 gedaan hebbe
ik heb grat dezelfde RAM als gij en ze doen 238 :ironic:
en dividers ofzow :ironic:
BULLSHIT