Archief - AMD HD 6xxx serie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bosiwollig

Legacy Member
kon ni blijven duren topkaart die 170 euro kostte :s
maar voor mij mocht er ook nog wel 169,9999999 euro af

flyingdutchman

Legacy Member
je overdrijft. de 6870 is voor 3 tientjes meer te krijgen. je hebt dan wel 100% zeker een stille PC, een GTX470 kan in een warme omgeving nogal eens flink lawaaiierig worden. Daarbij is je 6870 veel stroomvriendelijker en ligt de resalevalue een stuk hoger. Een GTX470 gaan niet veel mensen nog willen 2de hands.

chromeplus

Legacy Member
Kenapa zei:
ja, bij de hippies en bij fijnproevers :( hier is more is better
flyingdutchman zei:
je overdrijft. de 6870 is voor 3 tientjes meer te krijgen. je hebt dan wel 100% zeker een stille PC, een GTX470 kan in een warme omgeving nogal eens flink lawaaiierig worden. Daarbij is je 6870 veel stroomvriendelijker en ligt de resalevalue een stuk hoger. Een GTX470 gaan niet veel mensen nog willen 2de hands.
Stroomvriendelijk? heb ik weer een nieuw woord geleerd.

flyingdutchman

Legacy Member
energie zuiniger, milieu-vriendelijker, groener, duurzamer, omgevingslievend, stroombesparender, beter voor de bloemen en de planten en de bijtjes.


zo heb je nog wat nieuwe woorden erbij.

bosiwollig

Legacy Member
flyingdutchman zei:
je overdrijft. de 6870 is voor 3 tientjes meer te krijgen. je hebt dan wel 100% zeker een stille PC, een GTX470 kan in een warme omgeving nogal eens flink lawaaiierig worden. Daarbij is je 6870 veel stroomvriendelijker en ligt de resalevalue een stuk hoger. Een GTX470 gaan niet veel mensen nog willen 2de hands.

heb al in vorige posts gezegd dat gtx 470 een stofzuiger is en heel wat verbruikt. Maar neemt niet weg dat de gtx 470 toch een aardig kaartje is (als je pc in de kelder staat en je via een hdmi kabel je beeld tot in de pc room krijg :oink: )
maar dat is dan weer overdreven

chromeplus zei:
ja, bij de hippies en bij fijnproevers :( hier is more is better.

^ kdenk dat hij het over de prijs van de kaart had

chromeplus

Legacy Member
flyingdutchman zei:
energie zuiniger, milieu-vriendelijker, groener, duurzamer, omgevingslievend, stroombesparender, beter voor de bloemen en de planten en de bijtjes.


zo heb je nog wat nieuwe woorden erbij.
degene die bestonden kende ik al allemaal. (niet omgevingslievend dus.)

bosiwollig

Legacy Member
zijn er hier eigenlijk al gewone stervelingen die een 68xx kaart te pakken hebben gekregen?

krisse5844

Legacy Member
bosiwollig zei:
heb al in vorige posts gezegd dat gtx 470 een stofzuiger is en heel wat verbruikt. Maar neemt niet weg dat de gtx 470 toch een aardig kaartje is (als je pc in de kelder staat en je via een hdmi kabel je beeld tot in de pc room krijg :oink: )
maar dat is dan weer overdreven



^ kdenk dat hij het over de prijs van de kaart had

Nooit gehoord van een centraal stofzuigersysteem :unsure: ?

Spikyjos

Legacy Member
Is Saphire eigenlijk ook een goed merk? Want de prijs daarvan is toch opmerkelijk laag.

jm188

Legacy Member
als ik mij goed herinner was da in de tijd van de ati radeon 9800 zelfs een heel duur merk, ze zijn op die 6-7 jaar precies van tactiek veranderd

Herr Doktor

Legacy Member
Spikyjos zei:
Is Saphire eigenlijk ook een goed merk? Want de prijs daarvan is toch opmerkelijk laag.

Ik vind van wel. Altijd wel fan geweest van hun toxic & vapor-x kaarten. Al neig ik de laatste tijd meer en meer naar MSI...

Trolle

Legacy Member
kheb nu een sapphire 5850 en daarvoor een sapphire x1900xtx en nog nooit problemen mee gehad

becca

Legacy Member
Xfx 6870 Binnen gekregen =)

draait hier al op

960 Core
1125 Mem

ask tijd heb is goe me bezig ouden

becca

Legacy Member
vindt hem stil op Auto
bij 55% beginde hem al te horen

kwa tzelfde als 4870
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan