Archief - adsl internet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

witte!

Legacy Member
byterage zei:
nee
wat is jou point ?

je mag mij altijd het veband eens uitleggen tussen het automatisch inloggen na synchronisatie wat volgens mij nog altijd een user side setting is (het zij in firmware modem, drivers van modem, je OS, ..) en niet server of netwerk setting

of meer specifiek zeggen waarom het primitief is ;\

Zijt ge nu echt dom ofzo?
ADSL werkt met inloggen met paswoord enzo
Telenet is automatisch verbonden en bij Telenet wordt het modemnummer automatisch herkent zodat al die flauwe niet nodig is.
Dit hangt af van de opbouw van het netwerk..
In Nederland werkt ADSL ook zo gelijk Telenet.

Lan

Legacy Member
Sorry hoor, maar hier werkt ADSL OOK zo.
Alle modems met ethernet interface zijn zowiezo continu verbonden met internet.
De goedkopere USB en ingebouwde adsl modems loggen idd elke keer in en uit.

Wil je daar allemaal geen last van hebben, koop dan gewoon een ethernet gebaseerd adsl modem.

byter

Legacy Member
witte! zei:
Zijt ge nu echt dom ofzo?
ADSL werkt met inloggen met paswoord enzo
Telenet is automatisch verbonden en bij Telenet wordt het modemnummer automatisch herkent zodat al die flauwe niet nodig is.
Dit hangt af van de opbouw van het netwerk..
In Nederland werkt ADSL ook zo gelijk Telenet.

JE KAN IN JE MODEM FIRMWARE LOGIN/PW INSTELLEN (ethernet anyway wat imo nog altijd meer aan te raden is dan USB)
je zet power aan en die synced en logged in ...exact zoals telenet (ipv login modenr)

dus aub ZEG me waarom is dat netwerk PRIMITIEF ? en wat heeft dat te maken een setting juist instellen/gebruiken

je wou gewoon een adsl <> telenet opmerking maken :\

Freak_unleashed

Legacy Member
Jep, kem juist pc geformateerd en bij de installatie van win Xp kon ge "altyd verbonden met het internet aanvinken". Weet er iemand of het dan ook zou werken?

Exit

Legacy Member
Lan zei:
Sorry hoor, maar hier werkt ADSL OOK zo.
Alle modems met ethernet interface zijn zowiezo continu verbonden met internet.
De goedkopere USB en ingebouwde adsl modems loggen idd elke keer in en uit.

Wil je daar allemaal geen last van hebben, koop dan gewoon een ethernet gebaseerd adsl modem.

Continue verbonden zijn, kan inderdaad MAAR nie langer dan 36 (of 32)u met zelfde IP adres.

iterums

Legacy Member
witte! zei:
Zoiets ligt aan de opbouw van het ADSL-netwerk van Belgacom vriend :niceone:



Ur . being?
die thread over bedreigd worden en erop batteren. En aub verkondig geen bullshit.

Thierry

Legacy Member
Lan zei:
Sorry hoor, maar hier werkt ADSL OOK zo.
Alle modems met ethernet interface zijn zowiezo continu verbonden met internet.
De goedkopere USB en ingebouwde adsl modems loggen idd elke keer in en uit.

Wil je daar allemaal geen last van hebben, koop dan gewoon een ethernet gebaseerd adsl modem.


Nu sla je de bal wel heel mis, want ADSL-modems moet je laten inbellen en daarvoor heb je een paswoord nodig. Bij Telenet-modems wordt het modemnr. gecontroleerd en zo hoef je niet in te loggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan