witte!
Legacy Member
byterage zei:nee
wat is jou point ?
je mag mij altijd het veband eens uitleggen tussen het automatisch inloggen na synchronisatie wat volgens mij nog altijd een user side setting is (het zij in firmware modem, drivers van modem, je OS, ..) en niet server of netwerk setting
of meer specifiek zeggen waarom het primitief is ;\
Zijt ge nu echt dom ofzo?
ADSL werkt met inloggen met paswoord enzo
Telenet is automatisch verbonden en bij Telenet wordt het modemnummer automatisch herkent zodat al die flauwe niet nodig is.
Dit hangt af van de opbouw van het netwerk..
In Nederland werkt ADSL ook zo gelijk Telenet.