Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



Tae zei:Ja ik ben eigenlijk ook terug opzoek naar die optie want het ergert mij altijd om op die connectie te drukken wanneer je IE opstart.
Normaal gezien kun je een vinkje zetten om automatisch connecteren te activeren maar dat blijft nooit staan ?

MeDieViL zei:kheb zo ne ethernet modem van thompson gekocht, maar nog ni aangesloten, connect hij via ethernet automatish of blijft da hetzelfde?
kzal ondertusse de suggesties van hier is probere
witte! zei:ADSL in België is dan ook wel redelijk primitief.
In Nederland is dit allemaal niet nodig daar logt adsl ook automatisch aan zoals Telenet dat doet.
Maarjah daar investeren ze dan wel een beetje in techniek & apparatuur![]()
en jij durft te spreken over primitiviteit?witte! zei:ADSL in België is dan ook wel redelijk primitief.
In Nederland is dit allemaal niet nodig daar logt adsl ook automatisch aan zoals Telenet dat doet.
Maarjah daar investeren ze dan wel een beetje in techniek & apparatuur![]()
byterage zei:uhm ... ?
tis gewoon vaak een instelling maar correct zetten
iTeRuMs zei:en jij durft te spreken over primitiviteit?
witte! zei:Zoiets ligt aan de opbouw van het ADSL-netwerk van Belgacom vriend![]()
Ur . being?