Archief - Zen Pinball

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Milfhunter

Legacy Member
ZEN Pinball is gewoonweg SUPER !!! Ik moet me echt inhouden om die extra tafels te kopen in de store.

Ge0force

Legacy Member
Milfhunter zei:
ZEN Pinball is gewoonweg SUPER !!! Ik moet me echt inhouden om die extra tafels te kopen in de store.

Ik heb alle tafels, behalve die van SF4 vind ik ze echt de moeite!

Milfhunter

Legacy Member
welke vind je het best ? ik hoop dat ze er de indiana jones tafel ooit eens bijzetten. die heb ik altijd supergraag gespeeld. choose wisely :)

sypro9000

Legacy Member
Ik vind ZEN Pinball echt zo frustrerend hé, maar op hetzelfde moment heel leuk. Als uw bal recht in het midden komt dan kunde daar toch niks tegen doen ?

Ge0force

Legacy Member
Milfhunter zei:
welke vind je het best ? ik hoop dat ze er de indiana jones tafel ooit eens bijzetten. die heb ik altijd supergraag gespeeld. choose wisely :)

Moeilijk te zeggen... momenteel speel ik de Mars-tafel het liefste, maar da's dan ook de laatste die ik heb aangekocht. Die van Ninja Gaiden Sigma is ook wel heel goed vind ik.

sypro9000 zei:
Ik vind ZEN Pinball echt zo frustrerend hé, maar op hetzelfde moment heel leuk. Als uw bal recht in het midden komt dan kunde daar toch niks tegen doen ?

Tuurlijk wel, een goed getimed nudgeke naar links of rechts kan wonderen doen ;)

Solid Q

Legacy Member
Als ik me niet vergis kan je bij Zen Pinball geen stoten geven hé ? Spijtig, dat kon je zelfs bij de gratis pinball game bij Windows XP :p

Milfhunter

Legacy Member
idd gewoon met uw kaske djoegelen bij mij, maar je kan het ook aan andere knoppen toewijzen :)

Cybercore

Legacy Member
Wat vinden jullie van de beestige gameplay van ZEN?
Het beste flipperspel op de markt.
Voor de fans, wat is jou favoriete tafel?
Mijn favorieten zijn Sorcerer's Lair, Wolverine & Fantastic Four.

GETHEZ

Legacy Member
Cybercore zei:
Wat vinden jullie van de beestige gameplay van ZEN?
Het beste flipperspel op de markt.
Voor de fans, wat is jou favoriete tafel?
Mijn favorieten zijn Sorcerer's Lair, Wolverine & Fantastic Four.

ik zit veel op de street fighter tafel..., maar wolverine is dat niet marvel pinball?

Cybercore

Legacy Member
gethez zei:
ik zit veel op de street fighter tafel..., maar wolverine is dat niet marvel pinball?
Mmm, ik vind Street Fighter er een beetje goedkoop uitzien eerlijk gezegt.
Als je ze vergelijkt met andere tafels toch.
Ja Wolverine is van Marvel. Heb je Marvel of enkel ZEN?

Cybercore

Legacy Member
Ge0force zei:
de V12 is verdomd moeilijk! :applause:
Dat hangt eigelijk af van hoe je het bekijkt.
V12 is idd moeilijk ja. Maar hij is goed om je 'nudge' skills op te oefenen.
Excalibur is pas Hardcore. Voor de gefrustreerde gamers,
koop deze tafel NIET!! Ik garandeer je dat er dan controllers sneuvelen.

GETHEZ

Legacy Member
Cybercore zei:
Dat hangt eigelijk af van hoe je het bekijkt.
V12 is idd moeilijk ja. Maar hij is goed om je 'nudge' skills op te oefenen.
Excalibur is pas Hardcore. Voor de gefrustreerde gamers,
koop deze tafel NIET!! Ik garandeer je dat er dan controllers sneuvelen.

idd deze kan zeer frustrerend zijn... ik heb alle tafels, en bij deze heb ik nooit een deftige score kunnen halen...

inzane

Legacy Member
Ze hadden die marveltafels toch als gewoon dlc moeten doen. Wtf nu moet je v game switchen om van tafel te kunnen wisselen

Cybercore

Legacy Member
inzane zei:
Ze hadden die marveltafels toch als gewoon dlc moeten doen. Wtf nu moet je v game switchen om van tafel te kunnen wisselen
Is toch logisch? Marvel is een uitgeverij.

inzane

Legacy Member
laat me dan wat meer voor een tafel betalen, kvind gewoon zever vd 2 gamez

inzane

Legacy Member
Tladen van een tafel duurt al 2uur. En dan nog v game moeten switchen. Ma ja tis niet zooo erg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan