Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Milfhunter zei:ZEN Pinball is gewoonweg SUPER !!! Ik moet me echt inhouden om die extra tafels te kopen in de store.
Milfhunter zei:welke vind je het best ? ik hoop dat ze er de indiana jones tafel ooit eens bijzetten. die heb ik altijd supergraag gespeeld. choose wisely![]()
sypro9000 zei:Ik vind ZEN Pinball echt zo frustrerend hé, maar op hetzelfde moment heel leuk. Als uw bal recht in het midden komt dan kunde daar toch niks tegen doen ?

Solid Q zei:Als ik me niet vergis kan je bij Zen Pinball geen stoten geven hé ? Spijtig, dat kon je zelfs bij de gratis pinball game bij Windows XP![]()

Cybercore zei:Wat vinden jullie van de beestige gameplay van ZEN?
Het beste flipperspel op de markt.
Voor de fans, wat is jou favoriete tafel?
Mijn favorieten zijn Sorcerer's Lair, Wolverine & Fantastic Four.
Mmm, ik vind Street Fighter er een beetje goedkoop uitzien eerlijk gezegt.gethez zei:ik zit veel op de street fighter tafel..., maar wolverine is dat niet marvel pinball?
Dat hangt eigelijk af van hoe je het bekijkt.Ge0force zei:de V12 is verdomd moeilijk! :applause:
Cybercore zei:Dat hangt eigelijk af van hoe je het bekijkt.
V12 is idd moeilijk ja. Maar hij is goed om je 'nudge' skills op te oefenen.
Excalibur is pas Hardcore. Voor de gefrustreerde gamers,
koop deze tafel NIET!! Ik garandeer je dat er dan controllers sneuvelen.
Me neithergethez zei:bij deze heb ik nooit een deftige score kunnen halen...
Is toch logisch? Marvel is een uitgeverij.inzane zei:Ze hadden die marveltafels toch als gewoon dlc moeten doen. Wtf nu moet je v game switchen om van tafel te kunnen wisselen
inzane zei:laat me dan wat meer voor een tafel betalen, kvind gewoon zever vd 2 gamez
