Archief - Zen Pinball

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
gld_psn_zenpinball.jpg


officiële site

release: 14 mei 2009 (PlayStation Store)
genre: pinball!
dev: Zen Studios

>>> GameTrailers | Metacritic


Zen Pinball. :love: :bow:

Gaming Age zei:
One of the best video pinball games out there, and absolutely worth picking up.
Loaded with unique features and customisation options, ZEN Pinball offers the ultimate pinball experience for both casual players and pros.

Play ZEN Pinball to discover new ways to play: compete head-to-head in single games with other players over PlayStation Network, or enter tournaments to test your scoring skills against pinball fans all over the world.

959425_20090414_screen004.jpg

Gavin

Legacy Member
Geen gamemachine is compleet zonder een pinballgame!

Eigen muziek op en schieten op de V12-kast. Geweldig. :D

Toine79

Legacy Member
ik speel liever op de Colorado kast.
Bij V12 vliegt de bal bij mij teveel langs de zijkant.

Tof spel, aanrader!

Mayiko

Legacy Member
hoeveel ist op den store? en zijn er die willen sharen (tenzij de prijs belachelijk laag is)

Gavin

Legacy Member
Ik maak hier zelfs al threads aan als ik gewoon een post plaats. :unsure:


Ik snap eigenlijk wel niet goed wat ik allemaal moet doen om veel punten te scoren. Ik schiet maar in het rond en die oprdrachten die dan volgen lopen ook faliekant af. :D

ikbenben

Legacy Member
Tis idd wel nie simpel altijd om te weten wat je exact moet doen om veel te scoren.Meeste dat ik tot hiertoe nog maar gehaald heb is +-8.000.000 en dat was op El Dorado.
Daar is de truc als je de bal wegschiet moet je zorgen dat je linker flipper omhoog staat.Achter de bovenste flipper zit een verborgen plek en de bal komt dan daar terecht.Daarna wordt hij omhoog gebracht en passeert weer diezelfde flipper.Op het juiste moment schieten en dan beland hij "Lost in the Jungle".

Bij Tesla weet ik ook al enkele trucjes.

V12 is een prachtige kast maar de bal valt veel te veel links ernaast :angry:

FEW

Legacy Member
demo gedownload, duurt wel belachelijk lang om zo'n tafel te laden eh...

Toine79

Legacy Member
ikbenben zei:
Tis idd wel nie simpel altijd om te weten wat je exact moet doen om veel te scoren.Meeste dat ik tot hiertoe nog maar gehaald heb is +-8.000.000 en dat was op El Dorado.
Daar is de truc als je de bal wegschiet moet je zorgen dat je linker flipper omhoog staat.Achter de bovenste flipper zit een verborgen plek en de bal komt dan daar terecht.Daarna wordt hij omhoog gebracht en passeert weer diezelfde flipper.Op het juiste moment schieten en dan beland hij "Lost in the Jungle".

Is idd een goede tip. Bij je eerste bal moet je de linker flipper duwen zodat die bal in dat gat valt en dan direct met dezelfde flipper knallen--> direct 2000000 punten.
Daarstraks 18000000 als score gehad en mijn laatste keer had ik al 10000000 bij mijn eerste bal, maar moest met mijn madam naar de winkel :angry:

ikbenben

Legacy Member
Nice :cool:

Voor de grote punten komt het er echt op aan om de kast te kennen.

Toine79

Legacy Member
Sommige al online gespeeld? Daarjuist 2 keer connection verloren, lukt precies niet echt goed.

mijas65

Legacy Member
ik start altijd zelf en de pinalty op 0

anders duurt het extreem lang als je tot 10 mil speelt :p

en nog nooit probs gehad

Gavin

Legacy Member
Amai, El Dorado is wel een poepsimpel vergeleken met V12!

19.2xx.xxx gescoord op El Dorado, paar missions kunnen voltooien. Buiten die met die zaag en je bal erover laten springen? :lol:

ikbenben

Legacy Member
Yep,die is idd wel de simpelste.
Tesla vind ik ook goed te doen.

Bij Tesla als je de ramp opgaat waar je dan boven die palletjes moet weg doen aan dat elektromagnetisch veld,moet je zorgen dat als de palletjes weg zijn je de bal helemaal naar links stuurt.Dan trigger je die telefoonschijf.
Wat er verder moet gebeuren weet ik niet meer dan :p

Toine79

Legacy Member
hoe krijg je die missies?

el dorado heb ik altijd golden bridge

Moloch

Legacy Member
2x online geprobeerd de laatste dagen, 2x vastgelopen van zodra ik de tafel zie :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan