Archief - Zen Pinball

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dolf de Wolf

Legacy Member
Zalig, danku ikbenben voor deze thread naar boven te halen, ben zwaar pinball fan en khad da alleens nog ni gezien dat dit was uitgekomen...
Khad de ZEN:Pinball Rollercoaster voor de IPhone al en die is ook vet :D
Direct is kopen ze, of is het niet de moeite?

Unpro

Legacy Member
Tis nog wel fun ja, zeer handig ook da ge uw eigen muziek kunt opzetten :p

ikbenben

Legacy Member
Ik vind het een tof spel,als je graag pinball speelt een aanrader.
Alleen vind ik het vrij moeilijk...komt ook doordat ik nog maar voor een deel weet hoe je bepaalde doelen moet triggeren...en dan moet het nog lukken ook :p

GuNsHoTs

Legacy Member
Als er mensen zijn die het willen sharen pm me hé, ik stort direct het bedrag over :)

Zou ook graag deze pinbal'er willen op men ps3 :)

Berepoot

Legacy Member
ik zou het ook graag hebben dus als er een plaatsje is of iemand die nog downloads heeft :) ik kan ook meteen geld storten
pm me maar

Blackdevil

Legacy Member
ga naar de Sharing thread, daar zal je meer kans hebben denk ik.

Jonas89

Legacy Member
Is het de moeite om deze game te kopen? Of is het géén aanrader ?

Unpro

Legacy Member
Geen idee of hem ook op de Belgische store staat, op de Amerikaanse stond hem iig wel

Gavin

Legacy Member
Net nog een spelletje online geprobeerd tegen toine en alweer vastgelopen ...

Offline blijft het wel ferm plezant. Een van mijn favoriete PSN-spellen.

Moloch

Legacy Member
liep hier ook altijd vast bij het online spelen, dan maar offline gebleven é :p

valdemaniak

Legacy Member
vandeweek dit super game aangekocht (ik hou wel van pinball games). Kasten zien er me erg leuk uit! paar vraagjes wel:

* ik zie 3 bijkomende tafels staan waar ik Earth Defence ook van gekocht heb... maar op het net zag ik ook iets van Knights of the Round Table? (Ik vind die Excalibur tafel van de x360 Fxpinball lekker, en soortgelijk voor de Zen Pinball zou ik wel cool vinden...) Afin, mijn vraag is of die misschien enkel in andere regio te krijgen is of zo?

* de Street Fighter II tafel voor Zen, is dat krak dezelfde als Fxpinball op X360 (als iemand dat zou weten)?

* Ninja Gaiden II tafel - de moeite als ge NG niet speelt?

* in het introfilmpje zie je tricks zoals bal terug op de tafel stoten, mij lukt het langs geen kanten... hij rolt gewoon het gat in :). Verder vraag hierbij: op de V12 tafel kan ik de bal soms in de volledig linkse baan krijgen... maar lijkt me puur geluk tot nu toe. What's the catch?

* last but not least (en misschien wel mijn antwoord op alle vorige vragen ook nu ik het bedenk): is er een goede website waar ik nuttige hints/info/... kan vinden over dit toch wel redelijk fantastische game?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan