het is gewoon zo dat F1 challenge een recentere game is dan GP4, GP4 is gebaseerd op seizoen 2001, ondertussen al 3 jaar oud, gp4 zelf is al ong. 2.5 jaar oud maar is zeker niet slecht, integendeel, welke developer kan zeggen dat al zijn tracks gebaseerd zijn op GPS data, wat van de andere games niet gezegd kan worden, de auto's zijn tot in detail nagebouwd en hiervoor werden de teams geraadpleegd.. dus als ge dan nog zaagt dat het brol is en dat iedereen ermee kan rijden dan daag ik u uit om mee te doen in de hotlapcompetitie op gp4.gamer.nl en daar eens een toptijd te rijden...
ow ja, check eens deze screenshots, zo ziet gp4 er tegenwoordig uit;
screen 1
screen 2
screen 3
screen 4
screen 5
screen 6
screen 7
screen 8
screen 9
screen 10