Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, de vuilkar zal langs geweest zijn. Die gasten herkennen rommel als geeneendragjeh zei:Als iemand weet waar het te kopen, zag het ergens liggen voor €10 .. maar de dag erna gaan zien en tstond ernimeer![]()
.Dikke zever. GP 4 is brol. Word maar treinmachinist als ge GP 4 goed vindt.SmoothGP4 zei:Grand Prix 4 is het meest realistisch. En de enigen dat dat kunnen weten zijn de F1-rijders. => http://www.f1gamers.com/f1/bb/?a=view&t=20896&d=
En Williams rijdt ook met GP4
http://formula1.jatekok.hu/jatekhirek/2004.08.25/williams01.jpg
http://formula1.jatekok.hu/jatekhirek/2004.08.25/williams02.jpg
integra zei:Dikke zever. GP 4 is brol. Word maar treinmachinist als ge GP 4 goed vindt.


het is gewoon zo dat F1 challenge een recentere game is dan GP4, GP4 is gebaseerd op seizoen 2001, ondertussen al 3 jaar oud, gp4 zelf is al ong. 2.5 jaar oud maar is zeker niet slecht, integendeel, welke developer kan zeggen dat al zijn tracks gebaseerd zijn op GPS data, wat van de andere games niet gezegd kan worden, de auto's zijn tot in detail nagebouwd en hiervoor werden de teams geraadpleegd.. dus als ge dan nog zaagt dat het brol is en dat iedereen ermee kan rijden dan daag ik u uit om mee te doen in de hotlapcompetitie op gp4.gamer.nl en daar eens een toptijd te rijden...integra zei:Dikke zever. GP 4 is brol. Word maar treinmachinist als ge GP 4 goed vindt.
marcel zei:wie zegt dat dat een oefensessie is? ze zeggen weleens "foto's zeggen meer dan 1000 woorden...": wel, in zulke gevallen zou ik liever de 1000 woorden houden. voor hetzelfde geld is het een promotiestunt van het één of het ander. ge ziet die simulators trouwens in garage-boxen staan. iets zegt mij dat als ze een circuit afhuren, dat ze dan meteen met hun echte wagens gaan testen, ipv van in zo'n dom simulatorke de dag door te brengen

marcel zei:wie zegt dat dat een oefensessie is? ze zeggen weleens "foto's zeggen meer dan 1000 woorden...": wel, in zulke gevallen zou ik liever de 1000 woorden houden. voor hetzelfde geld is het een promotiestunt van het één of het ander. ge ziet die simulators trouwens in garage-boxen staan. iets zegt mij dat als ze een circuit afhuren, dat ze dan meteen met hun echte wagens gaan testen, ipv van in zo'n dom simulatorke de dag door te brengen