Archief - welk f1 game?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk?


  • Totaal aantal stemmers
    33
  • Opiniepeiling gesloten.

Foose

Legacy Member
F1C is goed, maar denk dat GP4 veel beter is.

Als iemand weet waar het te kopen, zag het ergens liggen voor €10 .. maar de dag erna gaan zien en tstond ernimeer :(

Viperius

Legacy Member
dragjeh zei:
Als iemand weet waar het te kopen, zag het ergens liggen voor €10 .. maar de dag erna gaan zien en tstond ernimeer :(
Mja, de vuilkar zal langs geweest zijn. Die gasten herkennen rommel als geeneen :p.

marcel

Legacy Member
GP4 is goed, maar F1 challenge is zoveel beter. sinds ik het heb, speel ik GP4 gewoon niet meer

colnagopral

Legacy Member
het is en blijft gp4 als je kijkt naar de f1 spellen op de ps2 het is om te kotsen.
koop je geen ander spel.
je kunt arcade en realistisch rijden.

Foose

Legacy Member
integra zei:
Dikke zever. GP 4 is brol. Word maar treinmachinist als ge GP 4 goed vindt.

Jij wilt zeggen dat williams met een onprofessionele game oefent ? :naughty:
Williams zal wel een goeie reden hebben om GP4 te gebruiken :p
Nix tegen williams he :cool: :p

marcel

Legacy Member
wie zegt dat dat een oefensessie is? ze zeggen weleens "foto's zeggen meer dan 1000 woorden...": wel, in zulke gevallen zou ik liever de 1000 woorden houden. voor hetzelfde geld is het een promotiestunt van het één of het ander. ge ziet die simulators trouwens in garage-boxen staan. iets zegt mij dat als ze een circuit afhuren, dat ze dan meteen met hun echte wagens gaan testen, ipv van in zo'n dom simulatorke de dag door te brengen

Tazz_

Legacy Member
integra zei:
Dikke zever. GP 4 is brol. Word maar treinmachinist als ge GP 4 goed vindt.
het is gewoon zo dat F1 challenge een recentere game is dan GP4, GP4 is gebaseerd op seizoen 2001, ondertussen al 3 jaar oud, gp4 zelf is al ong. 2.5 jaar oud maar is zeker niet slecht, integendeel, welke developer kan zeggen dat al zijn tracks gebaseerd zijn op GPS data, wat van de andere games niet gezegd kan worden, de auto's zijn tot in detail nagebouwd en hiervoor werden de teams geraadpleegd.. dus als ge dan nog zaagt dat het brol is en dat iedereen ermee kan rijden dan daag ik u uit om mee te doen in de hotlapcompetitie op gp4.gamer.nl en daar eens een toptijd te rijden...

ow ja, check eens deze screenshots, zo ziet gp4 er tegenwoordig uit;
screen 1
screen 2
screen 3
screen 4
screen 5
screen 6
screen 7
screen 8
screen 9
screen 10

marcel

Legacy Member
euhm, remlichten? bestaan niet hoor, in F1, enkel een mistlicht voor in de regen (pinkt ook wel als de pit-limiter op staat)...

eens screens zoeken van F1 Challenge...

*edit* trouwens: Simbin gebruikt ook GPS voor hun spel, GTR. en ik kan zeggen: Spa ziet heeft een heel andere feel in GTR dan in GP4

Foose

Legacy Member
marcel zei:
wie zegt dat dat een oefensessie is? ze zeggen weleens "foto's zeggen meer dan 1000 woorden...": wel, in zulke gevallen zou ik liever de 1000 woorden houden. voor hetzelfde geld is het een promotiestunt van het één of het ander. ge ziet die simulators trouwens in garage-boxen staan. iets zegt mij dat als ze een circuit afhuren, dat ze dan meteen met hun echte wagens gaan testen, ipv van in zo'n dom simulatorke de dag door te brengen

En wie zegt er dat het een promotiestunt is ?
En ja natuurlijk gaan ze echt racen :doh:
Ik bedoelde gewoon da ze ffkes oefenen .. ze oefenen toch terwijl he ? ideale lijn enz :p
Maja tkan evengoed ne promotiedinges zen

hatetn

Legacy Member
marcel zei:
wie zegt dat dat een oefensessie is? ze zeggen weleens "foto's zeggen meer dan 1000 woorden...": wel, in zulke gevallen zou ik liever de 1000 woorden houden. voor hetzelfde geld is het een promotiestunt van het één of het ander. ge ziet die simulators trouwens in garage-boxen staan. iets zegt mij dat als ze een circuit afhuren, dat ze dan meteen met hun echte wagens gaan testen, ipv van in zo'n dom simulatorke de dag door te brengen



het is nogthans geweten dat bepaalde drivers games gebruiken om circuits te leren kennen
want ze testen nie overal e

Witte

Legacy Member
Lol kdenk nie dat diene dure F1 hen gaat bezig houden met spellekes spelen. Die werken dag in dag uit aan hun conditie (lopen e.d.).
Ma das wa ik denk, kweet nie ofdat het juist is hoor.
Verder, F1 season nog nie getest, dus men stem ging automatisch nar GP4 (alhoewel ik dus eigenlijk niet zou mogen stemmen)

EDIT: alhoewel dat ik toch soms de vraag heb van mensen die met racen bezig zijn ofdak geen spel liggen heb met de parkours op waarop zij hen al wat kunnen voorbereiden.

Mr. M

Legacy Member
ik weet van jenson button dat toen die pas begon met F1 hij veel cirquits heeft geoefend door games te spele, alleszins da beweerde hij toch.
dus ik denk wel da daar iets van waar is en ik kan me goe voorstelle da die grote teams e soort simulator hebbe staan (daarom ni zoals de games die wij spele, ma echte simulators zoals voor pilote of t amerikaanse leger gebruikt)

trouwens overlaatst ergens gehoord of geleze da iemand commentaar had op de racers van tegewoordig da die teveel met games zoude bezig zijn ipv echt te rijde en da ze daarmee het gevoel me het cirquit verlore

dus k geloof wel da die da soms is doen, ma natuurlijk ni constant ofzo he
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan