Archief - Wat is jouw laatste X360 aankoop?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Razzia

Legacy Member
Paar weken geleden Splinter Cell: Double Agent gekocht, ubervette game. Met kerst komen er COD3 en GoW bij.

charizard

Legacy Member
Er zitten hier multimiljonairs zeker. Ik denk dat ik nog maar rond de 700 euro heb uitgegeven aan dingen voor m'n 360(inclusief de console). En ik hem hem toch al van vorige kerst:oink: :$

tijgerke

Legacy Member
@charizard: hier kom je te weten waar de euromillions/lotto winnaars zitten hé ;)

tijgerke

Legacy Member
als je werk vindt ja...
mij hebben ze na 2 maanden alweer buitengegooid... met mijn laatste loon nog snel mijn 360 gekocht :)

robincop

Legacy Member
Deze middag vlug achter Viva Pinata en Rainbow 6 gegaan. Denk dat ik nu wel even bezig ga zijn en zie toch niet iets in de onmiddellijke toekomst dat ik nog ga moeten hebben. Als ik alles beu ben eens zoeken achter wat Xbox klassiekers anders...

charizard

Legacy Member
xDilatedx zei:
Just niks gewonnen. Werken e mannen, werken :)

Ja deze vakantie mijn eerste vakantiejob:p
Dat wordt zo een 360-vakantie, de helft van mijn uitgeven aan games denk ik. Ik ga de schade denk ik eens goed ophalen:D :p

glenne

Legacy Member
ben lichtjes aan het sparen voor mijn auto dus denk dat ik mijn addiction to buying games even achterwege ga laten, maar Bioshock en BF: Bad Company koop ik meteen als ze uit zijn:D

durchgefallen

Legacy Member
Ik ga een mooi huisje bouwen, dus ik weet waarvoor ik werk. Heb de mijne van begin februari en kheb er tot nu toe ook maar een goede 700€ aan uitgegeven (incl console en de 2 nieuwe titels dat onder de kerstboom liggen). Nadien zal het wss wachten zijn tot BIA3 of MoH:Airborne uitkomt vooraleer ik mij nog iets nieuw aanschaf. Tenzij ik op het forum nog een paar goede koopjes kan doen.

steve2005

Legacy Member
Kameo Elements of Power
Project Gotham Racing 3
Gears Of War
VGA Kabel
Play & Charge Kit
Live 12 Maanden Gold Membership Card

kiewitcity

Legacy Member
zeker een dure hobby vandaag nog fear als cadeau gehad heb nu al 24 360 games ..en speel eigenlijk altijd dezelfde rr6, cod 3, gears of war en fear nu.......de rest ligt hier maar stof te happen...veel te weinig tijd iedere dag werken van 7 tot kwart voor 4

tijgerke

Legacy Member
vandaag besteld...
- Table Tennis (Classics) (Xbox360) €24,99
- Burnout - Revenge (Xbox360) €29,99
- Ridge Racer 6 (Xbox360) €29,99

en nu maar wachten... :(
(en hopen dat het snel aankomt)

hummel

Legacy Member
veel werken ? van 7 tot 4 is da veel ? tenzij ge 4 uur snachts bedoelt
ge werkt nie meer dan 8 uur, da doet iedereen ze.
Ja kweetet da is 9 uur maar ge hebt dan ook nog eens bijna een uur pauze op nen dag waarschijnlijk

kiewitcity zei:
zeker een dure hobby vandaag nog fear als cadeau gehad heb nu al 24 360 games ..en speel eigenlijk altijd dezelfde rr6, cod 3, gears of war en fear nu.......de rest ligt hier maar stof te happen...veel te weinig tijd iedere dag werken van 7 tot kwart voor 4

KN-StrideR

Legacy Member
ehm ... mijn laatste aankoop zal zijn een nieuwe wireless controller heb mijn per ongeluk nogal extreem hard laten vallen en net op de RB button en nu reageert deze slecht. eerst wel eens proberen men kaske open te maken en te fixen... :)

Akiratjen

Legacy Member
laatste aankoop was Crackdown en Wired controller om met 3 te kunnen spelen! Ik zal ooit nog een 4e bakje kopen (wired) om met 4 te PES-en en Fusion Frenzy 2-en!

Razzia

Legacy Member
Heb Lost Planet gekocht, nice game, maar niet enorm noemenswaardig. Heb eigenlijk nog het meeste plezier aan R6V (online) want GoW ligt me niet zo. Oblivion blijft ook geweldig.

darkownage

Legacy Member
the godfather : the game , maar tis ver uit , denk aan prey om mij aan te schaffen ^^

Graverobber

Legacy Member
Lost Planet van vorige week ofzo

Af en toe koop ik nog is een game op men xbox 360
ma ben nog altij meer een pc gamer :) was met men ps2 ook zo af en toe ps2 maar het meeste pc :P

Aiden

Legacy Member
ik ga volgende week lost planet ook halen en een verlenging van mijn xbox live account :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan