Archief - Wat is jouw laatste X360 aankoop?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tijgerke

Legacy Member
gezien het succes op het PS2-forum leek het mij wel interessant om het hier ook eens te proberen :)

mijn laatste aankoop:
29/11: Xbox360 Massive Entertainment Pack (premium console + kameo + pgr3 + perfect dark zero)
& WWE Smackdown! Vs Raw 2007 + Gears Of War

Skygunner

Legacy Member
Onlangs Superman Returns en Rainbow Six: Las Vegas gekocht.
Daarvoor nog Double Agent, Just Cause en PES 6. Zo kan ik nu wel eventjes door, off- en online.

H_ans

Legacy Member
Vandaag de Quick Charge Kit en een extra batterij.

Enne, veel plezier met je nieuwe xdoos.

tijgerke

Legacy Member
tnx... 'k heb zeker geen spijt van de aankoop... (alhoewel ik mss beter had gewacht... blijkbaar zijn er kosten aan de auto :s)

mag ik vragen in welke winkel en hoeveel het +- gekost heeft? (die quick charge & batt)... want ik heb net gemerkt dat mijn (meegeleverde) batterijtjes bijna op zijn :)

durchgefallen

Legacy Member
Onder mijn kerstboom gaat cod3 en gow liggen. De laatste maanden echter niet echt veel nieuws gekocht. Mijn vorige aankoop voor mijn 360 dateert al van begin juni

charizard

Legacy Member
Lang geleden dat ik nog een spel gekocht heb. Ik geloof dat het toen Gun was. Maar sinds ik weer met Halo 2 bezig ben geeft het niet dat er niet veel andere mogelijkheden zijn. Voor mij is het vooral uitkijken naar Kerst, want dan volgt mijn 'moment de gloire' :p

ToNiC

Legacy Member
Viva Pinata. Misschien binnenkort RB6; 4-player co-op lijkt me wel fun.

Bellerophon

Legacy Member
Ahja, Rainbow Six heb ik ook gekocht, maar die is nog onderweg.

Yasutoko

Legacy Member
De limited edition viva piñata core console pack :evil:

En binnenkort krijg ik voor mijn kerst : Gears of War!

Yasutoko

Legacy Member
Yep

De core console + viva pinata + 64mb opslag disk!

Het is een limited edition dit pack, en kheb'm kunnen kopen voor 349€ bij BS in Aalst.

Anoniem05

Legacy Member
I see, dus als je dan nog eens €100 uitgeeft voor een hd kom je op 450€
das ietske goeikoper dan de premium, zonder game :)

Pixie360

Legacy Member
Paar weekjes terug Call Of Duty 3.
En na de examens gaan we snel achter Gears Of War :D

Naughty dog

Legacy Member
Na de examens Gears of War en gold abotje kope :)

Gisteren controller bijgekocht

CP-RB2H

Legacy Member
=[BwU]=Jackass;7933638 zei:
I see, dus als je dan nog eens €100 uitgeeft voor een hd kom je op 450€
das ietske goeikoper dan de premium, zonder game :)

in de mediamarkt staan de premium paketten voor slechts € 375
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan