Archief - Wat is jouw laatste X360 aankoop?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

madior

Legacy Member
in november WWE SD! vs Raw gekocht en 1 december een wireless racing wheel

Maximum Destruc

Legacy Member
Vorige week Call of Duty 3 en Gears of War Collector's Edition en ook de gewone versie :p

Daarvoor dan nog Splinter Cell Double Agent, Need for Speed Carbon en Fifa 07

Celtic Curt

Legacy Member
mag ik vragen waarom je zowel de collector's als de gewone versie gekocht heb ?:oink:

charizard

Legacy Member
Mike Ty$on zei:
vandaag rainbow six vegas gekocht (nog niet opengedaan) :p

Dan wordt het wel eens tijd:p
Der zijn er hier wel veel die Gears Of War gaan kopen, niet doen mensen, of je laat me weer eens twijfelen:D :p
COD--GoW
Ofwel alle2 maar de shooters komen voorlopig al m'n oren uit maar ja een van deze titels kan ik toch niet laten liggen hé:)

Prior

Legacy Member
deze week rainbow six vegas gekocht, zit nu in het casino en ik wil nog meer actie :p

H_ans

Legacy Member
tijgerke zei:
tnx... 'k heb zeker geen spijt van de aankoop... (alhoewel ik mss beter had gewacht... blijkbaar zijn er kosten aan de auto :s)

mag ik vragen in welke winkel en hoeveel het +- gekost heeft? (die quick charge & batt)... want ik heb net gemerkt dat mijn (meegeleverde) batterijtjes bijna op zijn :)

De Quick Charge kost 30 euro, en er zit al 1 batterij bij.
Dan kan je nog een 2de losse batterij kopen voor 15 euro.
Beide batterijen gaan in de Quick Charge kit en deze werkt gewoon via het stopcontact, je kan ook gaan voor de play and charge kit maar deze werkt enkel via usb van PC of Xbox360 (ale dat denk ik toch).

glenne

Legacy Member
Enkele weken terug COD 3 en Need for speed carbon, maar need for speed voldoet echt niet aan mijn verwachtingen,

robincop

Legacy Member
De afgelopen 2 weken: Xbox premium, VGA cable, quick charge kit en Gears of War. Daar komen prolly binnen de week nog Rainbow 6 en Viva Pinata bij. Viva pinata vooral om wat af te koelen na GoW sessies :).

xDilatedx

Legacy Member
Vorige week : Tony Hawk's Project 8

3 weken geleden : Gears of War Collector's

Vanavond : Viva pinata

I'm addicted to buying games :p

kiewitcity

Legacy Member
vandaag abbo op live voor een jaar.
laatste weken gears of war lim ed ,cod 3 , nfs carbon ,

xDilatedx

Legacy Member
Wete wa wel zot is ?

Ge moet ies alles optellen wage al hebt uitgegeven aan uwen Xbox 360 !

Dus console zelf, games, accessoires, Live abo's, microsoft points..

ALLES !


Ik zit al over de 1250€ !! Kverschoot der wel van ;D

tanktic

Legacy Member
woensdag rainbow six gekocht maar ben hard aan het twijfelen of ik het morgen niet terugbreng en ga omruilen voor viva pinata (game is zelfs nog sealed :x)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan