Archief - Wat is hier imba aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[TFL]Eagle

Legacy Member
inderdaad ja en ik verschoot hard toen ik die kerel zag dus bracht ik da hier maar eens op. (en ik beweer dus totaal niet dat dat imba is ofzo, ik vroeg gewoon ne counter)

P1-Gu4

Legacy Member
Originally posted by kaby
of beter nog : em killen als em lvl 3 is (gij 50/50 dus)

niet goeie orcs (veel wannabe's, maar genen enkelen orc kan tc evengoed als cad2x-craft) worden dan al gepawned, anders idd air of beter nuken

maar kaby toch :))..

geen enkele orc??? uhm er zijn wel mensen die degelijk TC beter kunne handdle..
evengoed maybe niet, maar toch beter :D

BTW cad2x-craft heeft slow build, die gast is veel te traag @start

Musk

Legacy Member
Originally posted by P1-Gu4
maar kaby toch :))..

geen enkele orc??? uhm er zijn wel mensen die degelijk TC beter kunne handdle..
evengoed maybe niet, maar toch beter :D

BTW cad2x-craft heeft slow build, die gast is veel te traag @start
lol...zen start is ideaal om snel te creepen..tc aura eerstes
pottekes...en zn bo is echt ideaal
zoek me aub 1orc met vettere tc micro als hij
hint: grubby allesinds NIET

kaby

Legacy Member
Originally posted by P1-Gu4
maar kaby toch :))..

geen enkele orc??? uhm er zijn wel mensen die degelijk TC beter kunne handdle..
evengoed maybe niet, maar toch beter :D

BTW cad2x-craft heeft slow build, die gast is veel te traag @start

name 1 ?


en idd, aura is beste @ start, ge creept toch zowiezo en ge zou verschieten hoeveel salves aura u op den lange duur bespaart

P1-Gu4

Legacy Member
k-prO

btw tis niet dat hem gosu micro heeft met blademaster, dat hem ook goed is met TC he.

btw zet grubby is tegen craft..
je kan niet vergelijken wie beste tc handdle heeft.


o look craft won a nice game with TC. cool don't u think ?

kaby

Legacy Member
Originally posted by P1-Gu4
k-prO

btw tis niet dat hem gosu micro heeft met blademaster, dat hem ook goed is met TC he.

btw zet grubby is tegen craft..
je kan niet vergelijken wie beste tc handdle heeft.


o look craft won a nice game with TC. cool don't u think ?

ge doet uw signature alle eer aan, er zijn al veel reps van hem met tc gekomen :tongue:


en grubby sackt @ originaliteit, die heeft gewoon killer strat vs elk ras en voert die perfect uit, niet meer niet minder, ik denk ni da er 1 speler in top 20 is met minder strats dan grubby (k, taker mss :P)

Grissy

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
wa moete wij der nu op zegge?


Goe gedaan, geef ons meer replays?

zen der hier zoveel die vs goei soloërs uitkome en die manne inpakke, en dan wordt der ook gewhint, moete wij da dan ook allemaal gaan poste???



1. zen micro sux.. bekan alleen hero's moven en af en toe nen bear..
2. die creept nix
3. immo vs fiends?


die suckte pokke hard

lol dacht net hetzelfde

Harlequin

Legacy Member
Waarom zit gelle te replyen in een thread van 6 maand terug? :confused:

ChfZ | Hanky

Legacy Member
GG @ Prospeer voor threads van 6 maand terug op te hale


@ musk, als't u ni aansta, stfu

Musk

Legacy Member
ok wtf?
deze thread is half jaar oud, en staat vanboven, is iets mis met mn IE of is iemand dwaas aant doen? WTF.

Musk

Legacy Member
en hank, ge hebt geen zak recht om mij nu nog te flamen over iets wa nooberige ik 6 maand terug deed, dus nee stfu gij naar mij, thx no re.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan