Archief - Wat is hier imba aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Zelfde kan van NE ook gezegd worre


1ne toetsaanslag en unit hide zichzelf.. ni echt veel werk peinsek...

Musk

Legacy Member
op tier 2 zijn ze gene zak waard,
en hank stfu ast u nie aanstaat, thx.

kaby

Legacy Member
Originally posted by ChfZ | Hanky
Zelfde kan van NE ook gezegd worre


1ne toetsaanslag en unit hide zichzelf.. ni echt veel werk peinsek...

met 1.5 sec delay, en attacks die al weg zijn (ook tijdens delay) komen nog aan, das dus full hp hiden vs alles meer dan 5 fiends, na 6 volley van fiends stade daar met 6 hided hunts en hebde er geen gekilled (of 1 als em lvl 1 coil nog maar hee)

mja, heb nu fast tech tac vs undead met 1 mg/2chims/paar dott/paar drys/warden en da ga wel, maar kpeis da eerste goeie ghoulgarger mij nog pawned, en dan weetk echt geen counter meer buiten gold schijten en outtechen

isucksOhaRd

Legacy Member
leert toch ke gewoon allemaal ke spelen of stop mee et spel zoals da ik deed é, amai amai, altijd die zelfde ouwe koeien uit de gracht halen gasten,...ni normaal

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Originally posted by Musk
op tier 2 zijn ze gene zak waard,
en hank stfu ast u nie aanstaat, thx.



dus gij moogt nen topic opene me ne replay vs noob lvl17 en uw vriendjes moge da ook omda ze ne keer voorbij ne bepaalde ronde zen


mor de rest moet hier nix probere te opene of 't is direct van "sevse ban", close topic, remove topic of whatever...


goe bezig

en khou voor niemand mijne mond, da moete ondertusse al wete...

falafel

Legacy Member
Originally posted by W1cked
Wat zijn jullie toch voor een whiners; FIENDS ZIJN ONMOGELIJK OM TE COUNTEREN MET NE; yeah right Ne kan het op verschillende manieren rederlijk makkelijk counteren. Maarja als je geen zak kunt spelen......
Jullie willen dat Ne een unit heeft die niet kan geraakt worden door fiends en zelf + 9999 dmg doet als die een fiend aanvalt ofzo???
Je moet altijd wel tegoei spelen om iets te counteren.
En neen this niet op kaby gericht dus begin niet te reageren vieze slet ;)
In mijn tijd heb ik tege zoveel prospelers gewonnen, soms door geluk, soms doordat ze foutjes maakten, heb nooit een topic gemaakt daarvoor; dus doe het nooit meer = thx.
windt u ni zo op jong, ik vraag hoe ge met night elf undead kunt counteren. Ik speel zelf alle rassen dus kben ni echt biased bezig he :ironic:

leer toch eens gewoon te antwoorden, en ni zo kinderachtig te reageren

ChfZ | Zer0

Legacy Member
Originally posted by ChfZ | Hanky
dus gij moogt nen topic opene me ne replay vs noob lvl17 en uw vriendjes moge da ook omda ze ne keer voorbij ne bepaalde ronde zen


mor de rest moet hier nix probere te opene of 't is direct van "sevse ban", close topic, remove topic of whatever...


goe bezig

en khou voor niemand mijne mond, da moete ondertusse al wete...

i second that tough im noob myself

W1cked

Legacy Member
Falafel hij waart degene me zen dwaas gezaag da fiends !!!UNBEATABLE!!! zijn.

kaby

Legacy Member
Originally posted by isucksOhaRd
leert toch ke gewoon allemaal ke spelen of stop mee et spel zoals da ik deed é, amai amai, altijd die zelfde ouwe koeien uit de gracht halen gasten,...ni normaal


leer keer spelen ? go watch showtime vs some ndiv dude, lvl 47 vs lvl 33, en und wint nog bekan door belachelijke hero's


maar ik ben eweer aant flamen, dus kzalt maar laten van verder op iets in te gaan

Musk

Legacy Member
Originally posted by ChfZ | Hanky
dus gij moogt nen topic opene me ne replay vs noob lvl17 en uw vriendjes moge da ook omda ze ne keer voorbij ne bepaalde ronde zen


mor de rest moet hier nix probere te opene of 't is direct van "sevse ban", close topic, remove topic of whatever...


goe bezig

en khou voor niemand mijne mond, da moete ondertusse al wete...
sves ban? :p
dno, maar alst u nie aanstaat..van mij moet je niet blijven zenne, en als medemods/admin ook vinde dak men taak fout doe, moeten ze me der maar op wijzen hé, en das allesinds uw taak nie zen...
thx for screwing this topic up (again..)
klaat m nog effe open, kvind dat iedereen recht heeft om zn mening te zeggen, maar aub: Flame niet op elkander :p

[TFL]Eagle

Legacy Member
hoe counterde ne lvl 10 TC? :d

iemand die replays al gezien van ud - orc met solo TC, raiders kodo grunt blabla?

redelijk zot lvl 10 TC > lvl 6 DK+lvl 6 lich + lvl 6 CL

ChfZ | Hanky

Legacy Member
ik hem gewoon mijn menig gezgd, nix van topic fucked


zen die whiners over hun race wer die beginne e



dus TC lvl10 > All ud hero's..


da maakt orc > ud

dus Orc imba?


ud underpowered, nerf plz!! boost coil/nova plz = tnx

Musk

Legacy Member
Originally posted by [TFL]Eagle
hoe counterde ne lvl 10 TC? :d

iemand die replays al gezien van ud - orc met solo TC, raiders kodo grunt blabla?

redelijk zot lvl 10 TC > lvl 6 DK+lvl 6 lich + lvl 6 CL
et zover nie laten komen, wyrms maken, beter heronuken da et niemeer schoon is om te zien..
da zijn dei replays van CADX-Craft zeker?
zalige orc.

kaby

Legacy Member
Originally posted by Musk
et zover nie laten komen, wyrms maken, beter heronuken da et niemeer schoon is om te zien..
da zijn dei replays van CADX-Craft zeker?
zalige orc.


of beter nog : em killen als em lvl 3 is (gij 50/50 dus)

niet goeie orcs (veel wannabe's, maar genen enkelen orc kan tc evengoed als cad2x-craft) worden dan al gepawned, anders idd air of beter nuken

falafel

Legacy Member
amai kheb een paar replays van cadx2-craft gezien, en die weet idd hoe met orc te spelen :eek:

die gebruikt zowa alle units (buiten troll batrider) in 1 game :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan