Archief - Wat is hier imba aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[TFL]Eagle

Legacy Member
der is aan gans da spel nix imbalanced, dat maakt de community ervan...

fuze

Legacy Member
Nice replay, ik zie daar nix imbalanced aan zuh.. mjah hij kon met z'n 3 beren u een hele tijd op afstand houden dus alé...

Yet another whiner.

Harlequin

Legacy Member
Originally posted by Turtle_Bigben
man man zo whinen in zen profile

Inderdaad een serieus blijterke.
Iemand zou dat kindje moeten uitleggen, dat het maar een spelletje is.

Hanzo

Legacy Member
hij had blijkbaar ni door da as ge direct teched da ge dan achterstand van hoeveelheid units hebt tegenover fiends...

kaby

Legacy Member
wa moette dan gaan ? hunts vs fiends ?

archers sacken ook vs fiends zonder faerie fire

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Originally posted by Musk
voor 1 keertje ownde ik eens een fatsoenlijke solo speler namelijk BARTIGOL
en dan spamt ie me voor imba abuser....
zeg eens, wat doe ik dat imba is?
replay is nie slecht enthans :)
Thx Musk.
http://users.pandora.be/musk/Musk_Vs_Bartigol.w3g


wa moete wij der nu op zegge?


Goe gedaan, geef ons meer replays?

zen der hier zoveel die vs goei soloërs uitkome en die manne inpakke, en dan wordt der ook gewhint, moete wij da dan ook allemaal gaan poste???



1. zen micro sux.. bekan alleen hero's moven en af en toe nen bear..
2. die creept nix
3. immo vs fiends?


die suckte pokke hard

BosjeR

Legacy Member
kvind da plezant om es replays te zien van andere belgische spelers, hebde tenminste een idee hoe iedereen zo wa speelt

falafel

Legacy Member
eigenlijk heeft kaby hier wel gelijk he, wa moet ge als ne feitelijk gaan tegen undead? Ik ben zelf geen ne-speler, maar tegen mass fiend suckt imo hunt, archer, dryad, en berekes duurt ten eerste lang, en voordat die bear-form hebbe worden die ook al geownt met hun unarmored...

BosjeR

Legacy Member
ik suck misschien maar ik verlies altijd tegen NE met UD, demonhunter met manaburn, faerie fire, cyclone, en int begin de tech nie kunnen tegenhouden omda ze wells hebben staan...

little_guy9

Legacy Member
als je es ne leuke 'imba game' wil zien :D

Link

is ne 3v3 vijand elf mass archers, ik als elf mg + dryads :woohoo:
zitten enkele leuke, lange battle's in, maar voor sommigen, is het niveau van micro wel wat laag, des te meer fun met mg.

(slechts helemaal op einde (laatste 2 min) allie frost wyrms + chimera)

W1cked

Legacy Member
Wat zijn jullie toch voor een whiners; FIENDS ZIJN ONMOGELIJK OM TE COUNTEREN MET NE; yeah right Ne kan het op verschillende manieren rederlijk makkelijk counteren. Maarja als je geen zak kunt spelen......
Jullie willen dat Ne een unit heeft die niet kan geraakt worden door fiends en zelf + 9999 dmg doet als die een fiend aanvalt ofzo???
Je moet altijd wel tegoei spelen om iets te counteren.
En neen this niet op kaby gericht dus begin niet te reageren vieze slet ;)
In mijn tijd heb ik tege zoveel prospelers gewonnen, soms door geluk, soms doordat ze foutjes maakten, heb nooit een topic gemaakt daarvoor; dus doe het nooit meer = thx.

kaby

Legacy Member
Originally posted by W1cked
Wat zijn jullie toch voor een whiners; FIENDS ZIJN ONMOGELIJK OM TE COUNTEREN MET NE; yeah right Ne kan het op verschillende manieren rederlijk makkelijk counteren. Maarja als je geen zak kunt spelen......
Jullie willen dat Ne een unit heeft die niet kan geraakt worden door fiends en zelf + 9999 dmg doet als die een fiend aanvalt ofzo???
Je moet altijd wel tegoei spelen om iets te counteren.
En neen this niet op kaby gericht dus begin niet te reageren vieze slet ;)
In mijn tijd heb ik tege zoveel prospelers gewonnen, soms door geluk, soms doordat ze foutjes maakten, heb nooit een topic gemaakt daarvoor; dus doe het nooit meer = thx.

ik ga toch reageren : hoe ?

ah, zonder flame dan nog, damn ik ga erop vooruit \o/

W1cked

Legacy Member
Mgs pwnen fiends toch?
kotg rush ownt fiends ook.
Bears owne fiends ook als hij het niet ziet aankomen, Bm zijn summon bere zijn ook keisterk vs fiends.
Je moet wel beetje tegoei spele ehh.
Er is toch geen nieuwe patch uit waar dat niet meer werkt fzo ? :D

kaby

Legacy Member
Originally posted by W1cked
Mgs pwnen fiends toch?
kotg rush ownt fiends ook. correctie :kotg rush oont
Bears owne fiends ook als hij het niet ziet aankomen, Bm zijn summon bere zijn ook keisterk vs fiends.
Je moet wel beetje tegoei spele ehh.
Er is toch geen nieuwe patch uit waar dat niet meer werkt fzo ? :D
1 ) (mg's = tier 3, fiends = tier 1, terecht hoor, als em ewa scout graakt ge dar ni)
2) correctie :kotg rush oont uw eerste fiend, dan enen nerub uppen en ge zou nimeer in de problemen mogen komen, zelfs ni vs mass hunts, up desnoods ne spirit ook hee
3) hippo riders oonen ghoulsook als ge het ni zie komen, scout dan hee, en daarbij, fiends is (bijna) altijd gevolgd door fast abo's, zodus, destroyer hoort bij de mogelijkheden
4) tis da und zoveel micro vraagt hee, game van eif vs shadowhunter ni gezien mss ?



maar het probleem lvan und vs ne igt em bij 1 ding : ghoulgarg met micro countert ALLES van elf buiten mg's/chims/hippo's (allemaal tier 3 dus) met upgrades
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan