Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

metalleke

Legacy Member
Mini zei:
Weet niet op welk niveau gij daoc hebt gespeeld

ma ne maat van mij zat in Nolby, ikzelf heb in de early days in GoL gezeten, en later in mid in white rose.
kan u verzekeren, daar moest ge geen misstap doen in ne fight of ge kon paar rvr runs in de keep blijven :)

Als het op hetzelfde niveau als van WoW is... :D

MMO's zoals toen zijn gewoon niet rendabel. En daar draait het gewoon om.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Nja ik speel het nog wel.
Maar moet toch toegeven dat het minder en minder leuk wordt.
Choppa/Slayer hebben een revisie nodig imo.

Kowlier

Legacy Member
ben al een heel tijdje gestopt, en mijn guild ook grotendeels nu met rift. ik ga rift spelen tot guild wars 2 uit is :p 3 factions world pvp hell yes

Bluestrike

Legacy Member
Aangezien DAOC nog altijd draait betekent dit dat het nog steeds rendabel is.
Volgens mij is een puur PVP/RVR gestuurd spel zelfts makkelijker rendabel aangezien je dan enkel op die contect hoeft de focussen. Zelf was ik dus een heel andere richting uitgegaan als met Warhammer Online qwa RVR.
Nu Warhammer had ook wel wat leuke ideetjes die in nieuwe MMO's zullen opduiken. Zelf vind ik dat instance en massive niet in eenzelfde zin gaan en hoop ik dat er ooit nog een spel komt dat me de RVR van DAOC kan doen vergeten.

Als je winst maakt ben je rendabel en daar heb je geen gigantishe playeraantallen voor nodig. Nog zo een goed voorbeeld van een succesvolle MMO is EVE.

Een succesvolle MMO kan je dust best omschrijven als een MMO die goed op zijn vast aantal subscribers blijft zitten zonder teveel ups en downs en hierdoor dus gestaag kan blijven verdergaan.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Ik begin morgen ook met Rift.
Ben ook al een grote tijd gestopt met War.

VictorVonDoom

Legacy Member
ze mogen eens de fouten veranderen in het spel. ze doen niets aan support. blizzard doet beter
daarom ben ik war verlaten ik ben wow beginnen spelen

DoomSayerSantos

Legacy Member
Ik denk persoonlijk dat ze het gewoon laten doodbloeden tot SWTOR uitkomt.

VictorVonDoom

Legacy Member
er zal wel een hoop naar rift afvloeien, hoor dat er een leegloop is van guildes. dan na een maand als ze een level 50 hebben keren ze weer :p

DoomSayerSantos

Legacy Member
Ze zouden veel moeten veranderen eer ik nog terug keer naar War.

greg89

Legacy Member
lower tiers ftw.

zit zelf niet veel meer in tier4, tenzij op mijn shaman ( sinds SH gewoon zo up is tegenwoordig)

Hidden levels + gear inflatie gaan NIET in een PvP-game, maar luisteren ze?! Nah :lol:
Wrs deze zomer de RR-plafond nog wat meer optrekken zodat tier4 een nog grotere clusterfuck wordt voor nieuwere/casual spelers.

diknmuis

Legacy Member
WAR blijft nochthans één van mn betere ervaringen, moest ik een goede guild/friends vinden, ....

greg89

Legacy Member
WAR is mijn beste MMO ervaring, zeker de eerste maanden waren gewoon super :)

Maar inderdaad, moeilijk om een goede guild te vinden die bij je past, ik speel meestal samen met irl friends, anders boeit het niet echt atm

Timoca

Legacy Member
Lang moeten zoeken naar deze tread, maar zijn er nog mensen die dit spelen?
Na zowat elke mmo die me ook maar iets interesseert beu te zijn gespeeld, wil ik de deze ook eens een deftige kans geven, blijkbaar hebben ze nog een patch uitgegeven 2 maanden terug, dus het zal nog wel ni compleet dood zijn.. hoop ik..
en maar 10 euro op steam + die gratis maand, das bijna niks.
Dus moest er nog iemand spelen, men char gaat waarschijnlijk Timoca heten.

Cirenras

Legacy Member
timpy the king zei:
Lang moeten zoeken naar deze tread, maar zijn er nog mensen die dit spelen?
Na zowat elke mmo die me ook maar iets interesseert beu te zijn gespeeld, wil ik de deze ook eens een deftige kans geven, blijkbaar hebben ze nog een patch uitgegeven 2 maanden terug, dus het zal nog wel ni compleet dood zijn.. hoop ik..
en maar 10 euro op steam + die gratis maand, das bijna niks.
Dus moest er nog iemand spelen, men char gaat waarschijnlijk Timoca heten.
ik had een rr96 black orc, maar hij is gebanned. :(
heb ooit massas mmo's gespeelt nooit lang volgehouden dan 2maand.
WAR ben ik nooit beu geworden.

Timoca

Legacy Member
Cirenras zei:
ik had een rr96 black orc, maar hij is gebanned. :(
heb ooit massas mmo's gespeelt nooit lang volgehouden dan 2maand.
WAR ben ik nooit beu geworden.

heb het nu een paar uurtjes gespeeld (9 gig patchen duurde nogal)
en op het eerste zicht ziet het er wel allemaal goed afgewerkt uit, ben 3 of 4 andere spelers tegengekomen onderweg, ni echt veel, maar toch iets, ga er van uit da de meeste spelers max lvl zijn. alhoewel da er in die guildlist bijna geen activiteit te zien was :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan