Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

greg89

Legacy Member
Skirmish echt bijna overal in tier4 atm .. dus denk dat het qua populatie wel cava zit

DoomSayerSantos

Legacy Member
Karak Norn zit goed vol allesinds.
Veel order guilds hebben Karak Azgal verlaten.

megamold

Legacy Member
rerollen op norn dus?
weet iemand of ge nog een free transfer krijgt als ge van trail na subscription gaat?
als er maar geen player gap is tussen t1 en t4 benk blij :)

DoomSayerSantos

Legacy Member
Moet toch toegeven dat ik de nieuwe patch maar een grote teleurstelling vind.

greg89

Legacy Member
Fucking deleted.
Voor die patch was ik nog viable als rr59, waar ik bijna een jaar aan heb gewerkt (grote pauzes maar kom)
Open RvR is een klucht gekomen, veel te kleine areas .. Scenarios zijn ook compleet powergapped nu, steken ze je tegen een groep 'randoms' van allemaal rr80-85 <_>
Langere TTK, zij hebben meer power .. echt :lol: Dit is gewoon een gearrace gekomen.

DoomSayerSantos

Legacy Member
SH & Choppa hebben het best hard voor de raap gekregen met al die nieuwe shit dat ze er in gestoken hebben.
Al die defensive rr bullshit had er nooit mogen inkomen.
WP/DoK zijn precies mini tanks.
En BG/IB de beste mdps class.

Kowlier

Legacy Member
best dat ik niet meer speel :p de powergap is megagroot geworden. onder rr70 ben je welhaast cannonfodder...

Kowlier

Legacy Member
lol no :p ik hou hem voor als ik mij echt echt es verveel en geld over heb voor nieuwe sub:p

greg89

Legacy Member
Hebben ze Daoc2 niet laten vallen oorspronkelijk voor warhammer?
Anyway .. heb eens wat trailers zitten bekijken van daoc, het ljkt of war een serieus afgeslankte versie is met fancy graphics? Niet dat ik de grind zie zitten

Cirenras

Legacy Member
zo slecht is warhammer online ook weer ni vinnek heb er altijd heel veel plezier in gehad en nu nog altijd. ik denk gewoon da ge er gewoon voor moet zijn voor een mmo als warhammer online ge moet het gewoon ni altijd zo vergelijke me andere games want het is helemaal anders.
en elke game heeft zen plus en min punten.

Mini

Legacy Member
Sharky zei:
Is er sprake van?


geruchten zijn er altijd :)


probleem is dat Daoc in deze post-wow tijdperk niet financieel rendabel is :)

de noobdrempel ligt zo laag in games als WoW en warhammer...
laat ons zeggen dat we daoc nemen zoals het was, en enkel de gfx top notch maken


de doorsnee wow player koopt dit spel, speelt en gets wtfpwnd.
laat ons zeggen dat het een uitzonderlijke wow speler is, en hij volhard toch in de boosheid.
Hij speelt dagen aan een stuk, loot allerlei purp items..

wordt weer wtfpwnd door een kerel die twee weken niet gespeeld heeft met gwn zn crafted items.


gefrustreerd uninstalled de wow speler het spel :)



in daoc moest je niet raiden, elke dag online zijn en spelen en wtf else.

Gwn 8 goei man, goeie setup, crafted items wrmee je resistances top zijn berekend... en klaar :)

je kon met 8 goei man een leger aan.


wow: wat je ook doet, het komt wel goed. Zolang je maar genoeg items farmed kom je er wel :) in een fight een klein foutje maken? ach, komt wel goed?
Je spec een puntje verkeerd? ach komt wel goed


nja, Daoc is gwn te onverbiddelijk voor de mensen die mmo's hebben leren kennen via wow.


het grappigste zijn de mensen die blijven beweren dat instanced pvp en arena enzo... dat dat pvp is.

Oprotten. pvp should be anywhere, anytime, any place.
Je bent een quest aant doen? be on your guard :p

Wat is er uitdagend om in een grote cirkel achter wat pilaren te staan dansen? meh

/end rant

DoomSayerSantos

Legacy Member
Meeste mensen doen ook niet graag pvp/rvr .
Als een mob je molt gaat hij het ook niet verder vertellen op een forum en of een screenshot posten.
MMO's moeten imo wel plaatsen hebben waar je of te wel pvp of pve kan doen.
Zo is iedereen er content mee.

Warhammer online zijn PvE is wel belachelijk slecht.
Maar ik ben dan ook meer RvR gericht.

Moet wel toegeven dat ik patch 1.4.0 echt niet vermakelijk vind.
En dat inloggen een echte sleur is geworden.

Æro

Legacy Member
Mini, je bent een zaag. Als je echt een uitdaging wil, kleur dan drie-kwart van uw scherm zwart en speel op een monochroom scherm met enkel keybinds. Hardcore en oldschool, net zoals jij het wil, toch?

Ik mag dan wel geen WoW spelen, ik heb wel DAoC gespeeld en ook daar kon je makkelijk weg met paar foutjes. Hell, de zergfests zoals we ze gekend hebben uit DAoC maakten net dat skill zo mogelijk nog minder belangrijk was dan in pakweg WoW. Hoeveel Albs je ook neermepte, ze bleven maar komen. Was dat dan zoveel beter?

Misschien ligt het veeleer bij jezelf dan wel bij de 'noob MMOs post-DAoC'. Hoe kan je nu oordelen over de PvP in andere games wanneer je nog voor je goed en wel de starter zones achter je hebt gelaten al hebt opgegeven? Time to move on...

Mini

Legacy Member
Weet niet op welk niveau gij daoc hebt gespeeld

ma ne maat van mij zat in Nolby, ikzelf heb in de early days in GoL gezeten, en later in mid in white rose.
kan u verzekeren, daar moest ge geen misstap doen in ne fight of ge kon paar rvr runs in de keep blijven :)



Soit, gezien ik een mmo WIL spelen, had ik war nog es geinstalleerd met cd's.
Als ik dat dan opstart, krijg ik error dat de patch launcher niet werkt ofzoiets?

Iemand enige ervaring mee?

DoomSayerSantos

Legacy Member
Mini zei:
Weet niet op welk niveau gij daoc hebt gespeeld

ma ne maat van mij zat in Nolby, ikzelf heb in de early days in GoL gezeten, en later in mid in white rose.
kan u verzekeren, daar moest ge geen misstap doen in ne fight of ge kon paar rvr runs in de keep blijven :)



Soit, gezien ik een mmo WIL spelen, had ik war nog es geinstalleerd met cd's.
Als ik dat dan opstart, krijg ik error dat de patch launcher niet werkt ofzoiets?

Iemand enige ervaring mee?
Ge hebt de nieuwe patcher van mythic zelf nodig aangezien goa de servers niet meer beheerd.
Hotfile.com: One click file hosting: warpatch.rar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan