Archief - Warhammer Online topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kowlier

Legacy Member
5k armour, goja, val mee :p probleem is dat 2h in orvr en mass warband battles weinig tot zijn recht komt. in die 6v6 scenario's was mijn 2h ib koning weliswaar :p cave-in pewpew :p

tim

Legacy Member
voor de destruction dudes op K-N seljunk is de naam :) 17 squig herder atm, beetje gezelschap zou welkom zijn.

greg89

Legacy Member
Zit momenteel maar in t4 en t1, dus als je in t4 komt zal ik es zwaaien :p of men Black-Orc moet serieus gaan levele

DoomSayerSantos

Legacy Member
Kowlier zei:
idd. bleh, het onvermijdelijke is gebeurd, mijn ironbreaker is rr80 en alle goest om em te spelen is weg :( i miss the purple numbers!
Nja heb da ook gehad maar achter een tijdje komt de zin wel weer terug.

DoomSayerSantos

Legacy Member
assaulter_g4 zei:
Als dat niet genoeg zegt.

Een spel zou geen spel genoemd mogen worden als het niet op zichzelf kan staan zonder die 'carrot' nodig te hebben.
Geen kat zou warhammer langer dan een week spelen als er geen grind was.

Vind t nog altijd de slechtste mmo die ik ooit gespeeld heb, en dat wil al wat zeggen.
Care ... dan moette iets anders spelen.
Heb al een deel MMO's gespeelt en geen ander boeit mij langer dan een maand.

metalleke

Legacy Member
assaulter_g4 zei:
Als dat niet genoeg zegt.

Een spel zou geen spel genoemd mogen worden als het niet op zichzelf kan staan zonder die 'carrot' nodig te hebben.
Geen kat zou warhammer langer dan een week spelen als er geen grind was.

Vind t nog altijd de slechtste mmo die ik ooit gespeeld heb, en dat wil al wat zeggen.

Das een feit, karakter ontwikkeling hoort niet thuis in een MMORPG. :doh:
Denk da je gewoon een beetje de basis van online gaming mist.

Manjak

Legacy Member
Tarbor, WP dat rondloopt in t2, zwaaien mag altijd :)

Amuseer me ook rot met in TC aao op te zoeken, word bijgevolg ook wel vaak onder de voet gelopen :(

Cirenras

Legacy Member
ben ook al ff terug begonne Cirenras (r40 sorceres) is me main.
en Dalgrimar (r22black orc) is me altje.
als er mense zijn die is ne keer wille same spele of zo laat gerust iets wete :)
zit er toch tamelijk veel op dus ja xD
edit: ah ja server is karak norn :)

Kowlier

Legacy Member
tis belachelijk. alle changes, nieuwe armours, skavenplay,... zitten in de GRATIS patch. waar je wel voor moet betalen is 20 nieuwe rr... als ze daar meer dan 5€ voor durven vragen stop ik met spelen...

DoomSayerSantos

Legacy Member
Kzalt wel zien op de moment zelf.
Ist nie 3 booster packs van elk 10 euro ?

Eindelijk full tyrant ( voor de show ) en colossus weapon.

Kowlier

Legacy Member
2 packs, personal en progress. prijs nog niet bekend as far as i know...

DoomSayerSantos

Legacy Member
Denk dat ze hier echt de game super mee gaan verneuken.
De gap tussen R40 en R100 gaat gewoon niet normaal zijn.

Kowlier

Legacy Member
idd. ik speel nu al nimeer, maar ik ben vrij zeker dat ik de expansie niet ga kopen. zal problematisch worden, aangezien ik niets meer heb om te spelen :'(

greg89

Legacy Member
Downloading patch .. Morgen eens kijken, tijd loopt toch ten einde, en ik vernieuw pas na mijn examens (rond februari dus), hopelijk hebben ze dan de meeste crap gefixt. Kheb gehoord dat oude bugs terugkomen met deze patch 0.0 gg.

DoomSayerSantos

Legacy Member
Weer rp zien is best leuk.
Men dps is wel minder met die nieuwe kut rp abilities.

Sharky

Legacy Member
Kmoet toegeven, met deze patch doet mijn engi toch wel serieus wat meer dmg.

Als ik mijn turret kan neerzetten en kan campen in de omgeving kan ik met mijn snipe serieus de healers hun leven ambetant maken :D

megamold

Legacy Member
hey kheb eens een vraag, kheb war gespeeld bij launch en twas wel tof ( vond het beter dan wow) en zou nu misschien eens terug willen beginnen.
maar hoe zit het eigelijk met de population? want met die endless trial hebt ge der geen zicht op natuurlijk :) zit op karak azgal atm ( endless trial acc )
is het ook nog wat verbeterd op da dik jaar dat ik er niet was?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan